Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 5 januari 2011 17:45

Hej!

Nu är mina små tjejer rena och fina!

Dom har nyss stigit upp ur badet :)

Jag hade snabb städat, men nu ser det ut som leklandet här hemma igen.

Haha, tänk att man hinner rive stället på 5 minuter :p

Oj oj!! Men dom är ju så söta o goa!

Wilma ska snart få sin välling och få lägga sig!!

Hon är lite pömsig hon :)


Idag har Linda varit här och härjat! :)

Vi har surrat och barnen har busat!

Haha, jag hinner alltid med att retas lite med Linda! :D

Alltid lika roligt ;)


Imorgon är Jocke ledig :D  JIPPI!! <3

Synd att det är röd dag!!

Annars hade vi kunnat lösa ut våra tapeter till köket!!

Vi är faktist överens även denna gång med tapeter :D

Känns toppen! Kommer bli fint i köket :) Tur att det är så lite att tapetsera.

Det kommer gå jätte fort :)

Längtar tills det är klart, blir så fint när man just tapetserat! :)


Måste även berätta att jag tackade nej till jobbet jag fick.

Det var verkligen super bra o allt kändes toppen!

Men schemat jag fick skulle aldrig kunna gå ihop med vår vardag.

Det var långa pass från 8.00 - 22.00

Det hade ju gått bra, då man var ledig ofta.

Men det fanns ett annat delat pass som var:

8.00 - 9.00

11.30 - 13.30

16.30 - 17.30

21.00 - 22.00

Delad dag.

Men det är ju inte en vanlig delad dag som jag är van från vården här då man jobbar 7.00 - 12.30 och går på igen 16.00 - 21.00

Utan dagen är ju delad i 4 pass.

Ja det hade ju underlättat att bo i stan.

Men nu bor vi ju i Långsele och jag är fortfarande utan körkort.

Så det känns faktiskt jätte jobbigt att jag blev tvungen att tacka nej.

Vi vände o vred på det tusen ggr.. men vi hittade ingen annan lösning än att jag fick tacka nej helt enkelt.

Känns surt, jag som var så glad!!

Eller inte bara jag, VI var så glada!! Men jag får hopppas det dyker upp något nytt, jag söker o hoppas få svar! :)


Nu ska jag göra lite välling o bädda ner min lilla tuss :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards