Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 16 januari 2011 11:53

Hej!!

Inatt har jag sovit som en kratta rent ut sagt..

Jag somnade nog inte förän kl.03 nånting.. Jobbigt!

Jag kunde bara inte, kände att jag inte mådde så bra.

Svettades o frös o vart annat.. misstänkte att jag var febrig redan tidigare på kvällen men i morse när jag vaknade så tog jag den o då hade jag feber!

Jag och små tjejerna är ju snuvig o har haft lite ont i halsen.

Saga o Wilma har en fruktansvärd hosta.

Men dom har inte varit febrig.. Men nu har jag fått feber iallafall.

Hoppas det bara är nån feberknäpp som försvinner lika fort som den kom!

Orkar inte vara sjuk, jag som hade tänkt gå ut o göra en jätte stor snögubbe med Saga, vi hade bestämt det!

Hade tänkt hämta Novis också!!

Men nu ska jag vila mig lite så får vi se sen.. kanske ska ta nån alvedon så är man på topp :) Tur det finns feber nedsättande alltså!!


Wilma sover iallafall lunch nu och Jocke är i stan o letar en telefon.

Han kom hem strax innan 01 i natt.


Nej nu ska jag vila mig lite o mysa med Saga!

Hejdå :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards