Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 24 januari 2011 17:15

Hej! :)

Idag har det ju varit helt underbart ute :D

Jippi! Vilka härliga känslor man får när det är sånt fint väder!!

Vi tog och åkte till stan.

Jocke o Wilma väntade i bilen medans jag o Saga sprang ner på stan o letade efter dessa lektält dom har på Jysk.

Men dom hade inga idag heller :( buhu!

Känns som om vi jagat efter dom där prinsess tälten i evigheter nu :p

Men dom kanske får in på torsdag sa dom!

Så vi får hoppas :)

Vi köpte iallafall present till Elvira som redan fyller 1 år imorgon!!

Gud vad tiden har gått fort alltså!!

Saga o jag valde tillsammans o kom efter många om o men överens om en present :P haha! Det är inte alltid lätt att ha med sig Saga ;P Hon vill så gärna bestämma hon! :) Haha!

Men det blev typ världens sötaste body och ett par jätte fina byxor till! :)

Och de slutade med att både jag o Saga var mer än nöjda :)

Saga fick nya hårsnoddar och Wilma ett par nya solglasögon!

Så alla nöjda utom Jocke som blev less på att sitta o vänta i bilen :p haha!

Men så går det :) Han hade nog blivit tokigare på att springa i affärer med mig o Sagis! :) Annars så har vi inte gjort mycket mer.

Vi åkte till bryggis en snabbis o lämnade igen en internetdosa som jag lånade så jag kunde betala räkningar.

Sen åkte vi till Madde o compani men dom var i Graninge som vanligt :P haha!

Så då åkte vi hem o käkade pizza :P MUMS!

Speciellt gott för att de är måndag ;) haha!


Jag o Saga gick ut o skulle göra en snögubbe.. men det var inte så jätte bra tösnö här ute så det fick bli en snölykta istället :)

Den blev fin! :) och Sagis blev jätte nöjd med den o beundrade den läääänge lääänge :) haha hon var hel imponerad!

Nu sitter Jocke o spelar tvspel.. tråkigt :p Barnen leker som två toka iallafall, de är roligt att se på ;) Men nu ska ju Wilmis snart få sin välling o sen gå o krama kudden :) <3


Nej nu ska jag ta o vara social mot mina barn :)

Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards