Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 11 januari 2011 19:02

Oj vad jag har haft ont i huvudet idag..

Ikväll ska jag försöka lägga mig i tid och sova gott :)

Hatar att ha huvudvärk..

Men oftast måste jag sova bort det!

Så imorgon bitti kommer jag vakna med ett leende på läpparna :P haha!

Hoppas iallafall! :)


Jocke är och tränar o solar.

Jag o Sagis har nyss bäddat ner Wilmis.

Hon blev uppe jätte länge idag!

Hon hade bajjat ner sig så otroligt så de hade läkt igenom blöjan imorse..

Så jag fick ju tvätta allt.

Och Madrassen torkar ju inte i första taget.. oj oj!

Den är fortfarande dyblöt, fast jag hängde den i morse.. och sen har jag kört den i tumlaren.. men det tycks behöva längre tid på sig att torka.

Den ser torr ut, men då jag la den på golvet o satte mig på knä på den för att kolla om den var torr så blev jag helt blöt hela byxorna!

Så den får hon ju absolut inte sova på.. huvva vad farligt!!


Så det var bara att bädda med täcken och bäddmadrasser i botten o göra en egen madrass :P Hon tyckte det var mysigt o somnade så fort jag la hon!

Men då blir man rädd för att den här lösningen blev högre än den vanliga madrassen, tänk om hon vaknar o provar att klättra över?

Men den blev inte jätte mycket högre kanske 5 cm?!

Men ändå, tänk om det inte behövs nå mer?

Jag blir ju som ett nervvrak :p haha!

Kanske bara jag som är löjlig.. men jag tänker på precis allt hela tiden känns det som.. o stressar upp mig själv!

Men det kanske bara är mina hjärnspöken.

Men man är ju rädd om de finaste man har, barnen <3

Då får man ha hjärnspöken som skrämmer en, så man är extra försiktig!

Jag ställde iallafall upp Wilma i sängen o de såg inte ut som om hon skulle kunna lyckas kliva över, så jag får väl lita på det!


Nu ska jag ta o bädda ner Saga snart!

Men först ska vi mysa lite.

Hon har nyss kvällsfikat :)

Hejdå!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards