Alla inlägg den 6 december 2009

Av Malin Strömqvist - 6 december 2009 19:54

Nu är min älskade Jocke och handlar lite halsisar till mig!

Skönt, har så fruktansvärt ont i denna hals så jag tror jag lägger mig ner o svimmar bara.. huvva!

Hatar verkligen att vara förkyld, det suger!

Men nu kommer det förhoppningsvis att kännas bättre när jag fått mig en halsis, det brukar hjälpa litegrann!

Fast egentligen hatar jag dom.. de är fan så äckligt då kan inte ens kan dricka vatten efteråt, för då smakar de satan o gör ont i halsen när man sväljer.

Aja, det blir väl bättre för stunden iallafall.


Saga snorar på lite hon också.

Men jag hoppas att hon slipper det så hon är pigg imorron!

Wilma har hostat i stort sett hela natten.

Så jag hoppas att denna natten ser bättre ut för hennes del.

Så hon får sova mera :)


Ska göra i ordning lite kvällsfika till Sagis nu iallafall!


PÖSS

Av Malin Strömqvist - 6 december 2009 13:33

Yes, nu är man förkyld också.

Jävla skit..

Dessutom är Sagis snorig o nyser o hostar lite också..

Det känns verkligen inte bra!

Hon som nyss blivit frisk av någon jävla konstig feber hon åkte på.

Då var hon inge snuvig alls, utan bara hög feber?

Aja, det är så synd om henne som bara åker på nått nytt.

Undra om Jocke också börjar ha lite ont i halsen?

Han låter som det, lite iallafall.

Ska nog fråga honom..

Även att Wilma typ hostat hela natten så jag inte kunnat somna.

Jag måste ju ligga o lyssna på henne då..

Hur hon andas som med mera..

Ja man har haft en jobbig natt!


Nu ska jag försöka aktivera Jocke till o åka o kolla på ett hus som tydligen uthyres, fast vi ska ändå inte flytta :p

Men det är så roligt o titta iallafall! :)


Vi ska ju åka den 12.e december o hämta valpen våran.

Alltså på lördag!

Så det är nu mindre än en vecka kvar!

Jiho, längtar som en tooook! :D

Fick även ett erbjudande att åka o hämta upp ens hund o ställa ut honom på stora sthlm, men vi ska ju åka på lördagen o hämta valpen.

Synd, hade vi åkt på söndagen hade jag lätt tagit med denna underbart vackra hund, nöjet hade varit helt och hållet på min sida att få ställa ut honom där.

Eftersom han antagligen skulle ha kammat hem alltsammans ;)

Aja det var tråkigt att inte det blev någonting!


Jag är iallafall super glad att tiden gått så fort hittills!!

Snart är de lördag o då bär de iväg till Stockholm :D

JIPPI!!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards