Alla inlägg den 9 december 2009

Av Malin Strömqvist - 9 december 2009 15:50

Ja nu har man ju snart dragit på sig en hjärnblödning.

Min ilska ger sig inte..

Det känns som om jag snart kommer få utlopp för all ilska jag haft dom senaste 3 månaderna.. jag blir tokig!!


Nu ska jag väl ut o röka min sista cigg.

Jag behöver gå ut o röka!

Hela tiden då jag är på jävligt dåligt humör.

Tur att Saga inte gör annat än o sitter o leker med kattungarna o Wilma ligger o sover i babysittern i tvrummet.

Då kan jag passa på att röka!


Seeeya!

Av Malin Strömqvist - 9 december 2009 15:20

Idag skulle Saga ha varit hos Tandläkaren kl. 13:50 men jag bokade om.

Mår inte alls bra alltså!

Känner mig jätte kass, hatar att vara förkyld!!

Finns det någon som är värre?

Ja magsjuka är väl inte heller nån höjdare men ändå..

Huvva man blir ju less för mindre.

Jag har rätt tråkigt idag, är så upprörd och förbannad så inga ord kan beskriva.

Skulle behöva någon att prata med.

Men Jocke är på jobbet till kl.17:00 så jag får väl vänta tills dess.

Jag har försökt ringa några samtal nyss också, för att sätta stopp på denna terror.. men det gick ju åt skogen.

Hoppas på att bli uppringd snarast möjligt!


Less på alla jävlar också..

Kan inte sluta tänka på vissa saker!

Fattar inte hur långt det ska behöva gå?

Hur jävla långt vill ni driva detta? 

Jävla idioter det finns alltså, fattar dom inte vad dom stället till med?


Känner mig TOKIG just nu.

Rent ut sagt!

Skulle vilja gå en lång prommis och rensa skallen på lite skit.

Men jag känner mig inte så pigg så det är väl onödigt det också..

Wilma har fortfarande mycket hosta hela nätterna o rätt mycket under dagarna också för den delen.. Saga har bara lite snuva!

Jag mår bokstavligen som ett ARSLE och får så jävla ont i magen av detta skit som folk verkar gotta sig i att ställa till med...

Aja ingen nämnd och ingen glömd!


Nu ska jag väl ta o gå ut o röka en cigg..

Försöka lugna ner mig lite.. har sådan ilska så jag vill bara *****************

Ja jag ska inte ens skriva alla onda tankar jag tänker om vissa!


HEJDÅ!!


Hejdå på er också era jävla idotjävlar som jag nyss skrivit om.

För ni sitter ju som fast limmad framför min blogg, jävla LOOSERS!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards