Alla inlägg den 23 december 2009

Av Malin Strömqvist - 23 december 2009 13:17

Tja!

Nu sitter man o funderar på att åka ner på stan o inhandla de allra sista!

Sen ska man väl julstäda!

Inte roligt :P

Men det är sååå skönt när det är klart.

Ska ha en riktigt rejäl storstädning här hemma tänkte jag :)

Det kommer bli perfekt det!

Sen ska man slå in alla julklappar också.

Måste köpa tejp så jag kan göra det :P

Annars kan det ju bli lite svårt.


Inatt vaknade Saga av sin jävla hosta!!

Stackarn.. hon var vaken till runt 4.00 :(

Jobbigt, och självklart synd om min lilla gumma!

Även att min odåga till valp kissade inne inatt!!

VANSINNIG!

Hatar att behöva torka kiss det första man gör när man vaknar!

Men hon har inte gjort det sen första natten hon sov här.

Så jag får hoppas att hon inte tänker sätta det i system.

Då blir jag nog tokig.

Hon är ju så duktig och näst intill rumsren.

Hon visar så tydligt och säger till så fort hon behöver gå ut!!


Men inatt misslyckades hon!

Hur mycket kiss som helst.. så man vaknade ju och var på ur dåligt humör pga det då.. sen även att Madde ringde upp mig och läste upp en Chattlogg mellan henne och en gammal polare!

Haha, helt jävla sjukt!

Jag blir så vansinnigt förbannad på alla jävla fjantar som tror att dom ska lägga sig i allt som dom inte har en aning om och absolut inte har något som helst med att göra.. folk som är helt utomstående!!

Eller gamla kompisar som tycker om att sitta och snacka skit!

Men jag säger bara en sak, yppa inte ett ord om en liten flicka på 2 år som inte får sin egen röst hörd.. tro inte att ni vet vad som är bäst för henne?

För det enda ni är, de är riktiga jävla idioter!

Man sitter inte och pratar skit om någon som blivit så utsatt som Madde har bleve, och man öppnar då fan inte käften om hennes dotter på 2 år som inte ens förstår hälften av allt som försigår!!

Nej ett till ord om Nova och jag kommer slänga cocktails genom era fönster då ni minst anar det era dumma jävlar!


Det är nog diskuterat om min syster och hennes dotter.

Låt dom för i helvete ta sig upp på fötter innan ni börjar sparka/spotta och snacka skit om dom. 


Det här angår bara vår familj och det har ni inte ens rätt till att öppna stygg käftarna era om..

Hejdå, och tack för mig!

Ha en jävligt god jul... 

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards