Alla inlägg den 25 december 2009

Av Malin Strömqvist - 25 december 2009 14:31

God jul på er alla i efterskott!

Jag hann inte skriva något igår, man hade fullt upp med att få i ordning barn och mig själv, hunden o alla julklappar! :)


Hade iallafall en underbar Jul!

Tillsammans med dom allra bästa, självklart min familj!!

 Gud vilken fin jul vi hade.

Så mysigt och sååååå god mat!

Våran valp sköter sig utmärkt, och tror nog att den är en Cavalier King Charles snart :P haha, hon är som fan på att ska ta efter allt dom gör.

Och tyr sig till dem hela tiden :)

Äve att jag och Madde tog oss en lite prommis på kvällen också med jyckarna!

Det tok snöade, men det var mysigt!

Vi gick bara en kort runda och pratade en massa :)

Mysigt :)


Sen åt vi såklart svina god efterrätt också!!

Tror min hund åt allt onyttigt den kom över..

Eller allt nyttigt som onyttigt..

Allt hon kom över är nog det rätta ordet. ojoj!

Alla gav henne hur mycket som helst.

Hon åt nog mer från julbordet än vad jag gjorde själv :p

Sen även en massa hundmat tillsammans med mammas hundar!

Så hon var väldigt glad och nöjd hela kvällen.

Hon var mycket upp i pappa eftersom han var en av de största tjyvarna i dramat att ge henne.. så hon ville bestämt vara med honom! :p


Tomten kom runt 18.30

Vi fick jätte mycket julklappar allihopa!

Så mycket och så fint, jag behövde nog allt jag fick!

Så bra saker, och allt till barnen, oj oj!

Hur bra som helst, allt jag önskat till dom tror jag att vi fick :D

Jocke fick två par olika skinnhanskar, vi fick en ny mikro, en svin fin bordslampa, doftljus, stora handdukar, jag fick en ny parfym (min favvo), presentkort på kläddax, Jocke fick en ny plånbok,  jag fick en hårfön, Saga fick en massa fina kläder och leksaker och Wilma fick hur mycket kläder som helst och massa snuttefiltar, skallror, tuggleksaker med mera!

Jag vet inte vad vi inte fick?

Jag har nog glömt en massa också men det är svårt att komma ihåg allt!

Det var en sån lyckad och bra julafton!!

Saga och Nova var så jul fina med röda klänningar!

Wilma somnade så fort vi kom till mamma o pappa o sen sov hon i 2 timmar :p

Haha, hon var trött hon :)


Nu är iallafall Jocke ute och går med hunden.

Undrar vart han tagit vägen?

Han skulle ju bara gå upp till Lena och Jens och hämta våran bil!!

Men nu har han varit borta så länge.

Han skulle iofs in på affärn o handla också! :)


Idag fyller Lena 27 år.

Så då ska vi dit sen också o fira henne o äta tårta :)

Gott, Saga tjatar hela tiden att vi måste gå dit snart :P

Wilma hon sussar hon, som vanligt :)


Nej nu ska jag ta och mysa lite med min fina Saga!

Och invänta karln :)

 Idag hade det inte suttit helt fel med en pizzarulle från Sylos!

Fyfan vad sugen jag har varit på den nu i flera dagar!!

I natt vaknade jag till o med o var hur sugen som helst :p

Det har jag bara gjort en gång förut och det var när jag väntade barn.

Haha, då vaknade man på nätterna o var sugen på nått man inte kunde få :p

Nej fyfan vad gott det vore! :)

Men orka åka till kramfors för att äta då? :P

Nej inte idag iallafall, och inte dra med barnen o allt för att man är lite sugen:p

Haha, det vore ju inte så bra!


Hejsvejs på er, nu ska jag mysa med Sagan! :) <3


        

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards