Alla inlägg den 18 december 2009

Av Malin Strömqvist - 18 december 2009 00:42

Jag har verkligen världens finaste kattungar!

Se och njut vad dom är härliga ;)


      


Nu äre natta på Vallåkers!!

Skriver mer imorron, godnatt hurreni!!!

Av Malin Strömqvist - 18 december 2009 00:36

Det står mycket jävla skitsnack i mitt lösenskyddade inlägg!

Om några loosers i stan.

Haha, men orka bry sig om det då?

Mest bara för att jag skulle få skriva av mig lite..

Så häng inte läpp över det nu!!

Jag ska bjuuu er på några goa bilder på mina sötnosar till kattungar!

Dom är ju sååå otroligt fina! :)


Har iallafall tagit ur löshåret idag.

Så numera är man korthårig.

Hela min familj sover utan mig så jag ska ta kvälls ciggen i denna jävla kyla och sen ska jag ta o krypa ner under täcket jag med.

Måste bara tvätta ansiktet först... JOBBIGT!!!


Har redan varit ute med doggen så hon fått göra ifrån sig så hon kan nog sova gott nu hon med, vi träffade en annan liten valp som hon fick busa lite med!

Det gillade hon :)

Roligt, hon som brukar vara så feg..

Men idag har hon varit en jätte jätte duktig och framåt tjej!

Stolt blir jag :)


Nej ni, nu ska jag röka, kissa, tvätta fejjan o lägga mig!

Gött.. längtar tills jag ligger i sängen o bara sooooooomnar!

Så jävla trött nu alltså!


Gooodiii!!

Av Malin Strömqvist - 18 december 2009 00:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards