Alla inlägg den 10 december 2009

Av Malin Strömqvist - 10 december 2009 22:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin Strömqvist - 10 december 2009 19:37

Jo ni nu sitter man här ensam hemma med Wilmis!

Jocke åkte till Långsele för att hämta Sagan!

Och där verkar han ha blivit fast.

Har väntat nu i 2 timmar på honom :p svine!


Ringde nyss o frågade mamma om Jocke flyttat hem till dom.

Jajamen sa hon ;)

Madde och Jocke skulle tydligen ha en soffa var :P

Aja, nu skulle dom börja bege sig hemöver!

Tur för jag har tråkigt när Wilmin sussar :p


Lena och Jens har varit här och hälsat på också.

Dom verkade vilja ha Wilma medans jag o Jocke är i Sthlm.

Så det går nog bra :)

Vet ju inte riktigt hur lång tid det kommer att ta.

Hoppas det går fortare än väntat iallafall :)


Ska snart göra i ordning lite välling till Wilma också.

Så hon får lite käk i magen ;)

Lillsnuttan min!!


Längtar så mycket tills på lördag nu då jag äntligen får hem min valp!

Ska bli så roligt och spännande!! :)


Nej hur vore det om man gjorde lite nytta?

Skriver mer senare.

Seeeeya!


Av Malin Strömqvist - 10 december 2009 16:50

Det blir bara värre o värre hela jävla tiden.

Fans jävla skit förkyldning..

Jag blir så less.. känner mig inte det minsta piggare..

Fan snart ligger man väl i febern också.

Skulle ju inte förvåna mig!

Med min vanliga tur..


Aja snart kommer iallafall love of my life in genom dörrarna här!

Då blir jag iallafall glad!

Men jag mår fortfarande svin dåligt..

Hatar att vara sjuk, önskar man slapp det!

Men man ska ju råka ut för allt på en o samma gång.

Det är ju de vanliga de!!


Nu ska jag dricka lite vatten!

Bye bye bitches

Av Malin Strömqvist - 10 december 2009 16:19

Nu kom nyss mamma o hälsade på.

Hon kollade en snabbis på mina kattungar o tyckte att båda såg ut att vara flickor, som jag trott hela tiden ;)

Mina små sötnosar!

Gud man vill ju bara ha kvar dom alltså, men det går ju inte :p

Kan inte ha hur mycket katter som helst eller.

Då blir vi ju tokiga.

Tror det räcker med två stycken faktist.

Med tanke på att Vito är som han är,, haha!

Hade han varit en aning mer normal så hade vi säkert kunnat behålla en!

Men det är nog bättre att sälja dom.

Dom är så otroligt fina, finaste kattungarna i världen!

Jag lovar! :-)


Dom är nu 6 veckor.

Så dom börjar vara stora nu :) Så söta så!


Mamma tog iallafall med sig Sagis hem :O

Haha, oväntat.

Saga blev iallafall överlycklig när mamma kom o hälsade på!

Och sen när hon fick följa med hem, ja då åkte kläderna på ;)

Lill snuttan min.

Hon älskar verkligen att hälsa på "momma o mopparn"

Det är nog bland det allra bästa som finns.

Och nu när Nova alltid är där så dom kan leka, ja då vill hon aldrig åka hem mera :P Då ska hon vara hos momma o mopparn hela tiden.


Så nu har man nyss bytt bajsblöja, gjort välling, matat Wilmin, rapat henne, klippt naglarna på hon och försöker nu sova ner henne!

Man står ju i ;) haha!

Haha, nej hon är ju en sån otroligt lättsam liten grabat så jag är så glad över det, de är bara mysigt att vara med henne!

Så otroligt snäll liten flicka finns inte, tror jag haft världens tur!


Nu ska jag ta mig en alvedon mot huvudvärken.

Så jävla less på att vara förkyld nu alltså..

HUVVA, HUVVA!


Av Malin Strömqvist - 10 december 2009 14:21

Jippi!!

Jag längtar så otroligt mycket nu efter min lilla valp!

Eller lilla o lilla hon är väl snart 15 veckor tror jag.

Kan ni tänka er att jag väntat så LÄNGE?

Jag har flera ggr tänkt att neeej nu jävlar drar vi ner till Skåne och hämtar hem henne, men det är ju så långt!

Onödigt då vi ändå får henne uppkörd till Sthlm.

Och nu har jag väntat och längtat i flera flera veckor..

Så nu är det bara en dag kvar.

På lördag åker vi till Sthlm och hämtar hem lillprinsessan!

Jiho :)

Jobbigt att sitta o åka bil så långt bara, men det går nog bra.

Det är ju för en rolig sak så då åker jag gärna :)

Hoppas jag blivit lite piggare också, för just nu mår jag som ett ASS!!

Känner mig ännu sämre idag också.

Wilma är lika hostig, vet inte om jag ska ringa in o rådfråga om dom tycker man ska komma in så dom får kolla på henne!

Men man vill ju inte så gärna vara o springa på sjukan så mycket heller.

Känns som om det är där svininfluensan härjar som värst!!

Så jag vet inte, ska väl ringa o höra iallafall.

Tycker hon har hostat och snorat nu så otroligt länge.

Det är ju så synd om henne, hon är så liten..

Endast 3 månader gammal, och jag är 21 år och tycker det är nog jobbigt för mig att vara såhär förkyld!!


Längtar tills imorron också, då IDOLFINALEN är!

Gud så spänannde, fast det spelar ju som ingen roll hur det än går.

Erik kommer ju ändå bli hur stor som helst.

Och det är givetvis han som är favoriten, som man hejar på! :)


Nu ska jag vara social med Sagis o Wilmis!!

Fresten så fick jag höra nu att Madde uppdaterar sin blogg, det var väl på tiden? ÄNTLIGEN, tror hon nästan aldrig gör det.

Men nu så, LÄS LÄS LÄS!

Hoppas hon skrivit något spännande!

Allla är så värdelösa på att uppdatera bloggarna.

SKÄRP ER!! ;)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards