Alla inlägg den 15 december 2009

Av Malin Strömqvist - 15 december 2009 23:06

Fyfaaaaan vad det är kallt ute.

Har vare ute med hunden i 1½ timme utan att den gjorde varken A eller B!

Skit hund :p

Nu känner jag mig irriterad på henne när jag står o fryser ihjäl o hon bara sitter o fånglor på mig som om hon inte alls fattar varför vi står ute o fryser..

Aja.. så nu sitter man halvt som halvt ihjäl frusen...


Madde o Emma kom förbi o rökte lite med mig o Ina också.

Dom var ute i svängarna så tyckte vi kunde röka.

Mina barn sover.

Även min man verkar ha slocknat i Sagas säng..

Hur ska lilla Sagis få plats när min stora starka karl ligger o tar upp hela hennes säng.. aa det ska jag nog gå in o fråga honom nu?

Han är ju som han är han... somnar överallt! :P


Nejdå.. han är väl bara trött stackarn..

Nu ska jag gå in o ryta i åt han ;)

Ska nog göra lite chokladpudding också.

Så vi kan sliska i oss det innan vi går o lägger oss..

Ska nog se på lite serie också.. jag har ju inte sett någonting alls på den..

Man har ju varit så trött på sistonde..

Trött o förkyld nå jävuskt!!

Hostar hela nätterna så jag blir helt förstörd!!!!!! :(


Nu ska jag aktivera min karl!!

Hejsvejs!!

Av Malin Strömqvist - 15 december 2009 12:12

Ja nu ska jag nog fan ta tag i hemmets utseende!!

Tycker man städat tamej fan varenda dag!

Men aldrig ser det aldrig tillräckliigt okej ut..

Aja så det ska man väl sysselsätta sig med dom närmsta timmarna.

Skulle ha velat gå ut o gå också.

Men man känner sig ju inte så pigg :(


Nej nu ska jag ta tag i detta elände!!

Tjaa!!


  


Av Malin Strömqvist - 15 december 2009 11:51


Tjena mittbena!


Nu sitter jag i soffan och myser med min fina Saga!

Wilmis somnade om så hon sover fortfarande.

Vi har inte gjort mycket allt idag!

Morgonfikat lite bara och varit ute med hunden Ina! :P

Hon ska väl snart ut igen den här jycken!


Jävla skit, hon kissade inne inatt på sovrumsgolvet!

Jag blir tokig när jag vaknar o måste torka kiss :P

Man vill ju iallafall hinna vakna till lite!

Aja, det spelar ingen roll, det är bara torka o se glad ut!


Skulle ha behövt storstädat idag också.

Men jag får se hur långt orken håller.. känner mig så jävla förkyld alltså!

Hostat hela natten.. måste ringa mamma o pappa o fråga om dom har någon hostmedicin o sponsra mig med.

Så jag iallafall kan sova på nätterna.. inatt har det varit hemskt.

Tror jag nästan väckt hela familjen med min hosta!

Men Wilma somnade om på en gång.. man hör bara hur hon börjar röra på sig och söka efter tummen sin.


Nu kom min Jocke hem på lunch.

Så nu ska jag passa på att springa ut med jycken!!

Sen ska jag vara social mot honom på hans korta lilla lunch :P

Deedee kom nyss in också, hon har börjat va ute igen efter kattungefödseln.

Första gången igår kväll, o hon var ute tills nu!

Man har ju sutte o varit vansinnig på henne för hon aldrig kom tillbaka!

Men hon är väl ute o parar sig eller nått :P

Skit katta!!


Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards