Alla inlägg den 22 december 2009

Av Malin Strömqvist - 22 december 2009 15:58

Ja nu var det ju ett ganska bra tag sen man skrev en rad här ;)

Haha, men jag har faktist inte haft tid.

Har handlat lite julklappar men är inte riktigt klar ännu..

Så man får väl ut imorron o köra sista rushen!! :)


Mina små änglar är förkylda igen!

Just när Wilmas hosta började ge med sig så tog dom o blev super förkylda på nytt.. så det är verkligen så synd om dom!

Saga har också fått hosta nu, ont i halsen o snorig!!

Så hon klagar en massa o har det besvärligt.

Wilma hon säger ingenting utan är bara glad o det verkar som att ingenting bekymrar henne och hennes goda humör :D

Men det är ändå synd om henne, eftersom hostan bleve värre och hon snorar väldigt mycket :( stackars lilla pyret..


Nu känns det super bra iallafall att min Jocke kommer vara hemma en massa under jul och nyår!

Han jobbar knappt någonting :(

GUD VAD BRA :D

Vilken jävla dröm jobb han har nu alltså!!

Ett sånt skulle inte sitta fel! ;)

Fast det gäller inte mig då, för jag är mammaledig och tänker förbli det ett bra tag till, min lilla plutt är ju bara 3 månader än så länge!!


Min byracka är lite speciell.

Hon visar tydligt att hon inte gilla vissa :S

Vet inte vad man ska göra?

Det är så svårt, uppfödaren säger en sak och alla andra säger en annan sak :P

Ja herre min jee... man har ju det man gör vill jag lova!!

Hon har iallafall vuxit svin mycket redan!!

Oj oj, en bjässe det hära :P

Äter som ett svin, men hon har bleve  lite mindre iallafall, så man börjar på att se en midja nu :) det känns bra!

Hon är ändå en ordentlig jävla bit alltså :P haha!


Ah rumsren är hon i stort sätt redan.

Så hon är så duktig på sånt så!

Lättlärd och duktig, gör allt man säger.

Men testar redan sina gränser och vilka hon kan "sätta sig över"

En jävla rottweiler-rottweiler kan jag lova.

Vet egentligen inte om det är bra eller dåligt?

Min familjehund som blir vansinnig om någon främmande ska klappa henne o gosa i ansiktet? Hmmmmmmmmm...


Aja, det är bara mina egna tankar..

Svårt att veta liksom, hon skiljer sig så otroligt mycket från våra andra rottisar vi har haft.. dom var hur folk-glada som helst och bara pussade alla dom träffade och tuggade på foolks hår med mera :P

Inte fan försökte dom göra sitt bästa för att sätta sig över någon o bita folk eller någon annan otroligt jävla dum sak!?

Hon har inte bitit någon heller, eller jo Madde i händerna och Jocke i hakan :p

Så det har hon väl.. men jaja!!

Man får väl försöka träna bort det eller bara ge na en spruta! :P

Nej då, jag skoja bara!!


I morron blir det sista rycket innan jul.

Igår tog vi upp granen och klädde den, så nu är Saga jätte nöjd!

Valpen bryr sig inte så mycket om den :P

Hon är så "tuff" så ingenting bekommer henne verkar det som!!

Mina kattungar är verkligen världens finaste!!

Tur att dom inte klättrar i den :P haha

Dom får bo inne på badrummet mest nu, så inte valpen springer över dom.

Sen är det ju bra också så dom vet att man går på lådan.

Fast dom är redan så duktiga, har gått på lådan sen första gången dom såg den!

Vilka stjärnor va! :D

Måste även köpa nått gott till dom som dom får smaska på under julen!

Sen ska jag storstäda imorron.

Tror inte jag orkar idag.. även fast det vore de bästa!

Men jag ska nog handla klart julklappar imorron också., så kanske gör ett ryck med städningen idag ändå!!


Nej ni nu ska jag ta och titta vad man ska hitta på för mat här hemma idag då!

Sen ska jag nog bara slappa i soffan.

Som jag redan gjort hela dagen :P

Har sett alla avsnitt av "Graven"

Sen har jag även sett veckans avsnitt av Andra Avenyn!

Kung serien ;)

Önskar att man kunde se ännu fler!!!!

Man är ju allt bra besatt :P

Blir liksom bara värre o värre också.. men det gör ingenting :)


Hejsvejs!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards