Alla inlägg den 30 december 2009

Av Malin Strömqvist - 30 december 2009 14:06

Oj man undrar hur många klubbor som egentligen kan gå ner i Sagas lilla mage?

Hon älskar verkligen klubbor.

Köpte en hel påse med klubbor i förrgår, den är snart slut!


Wilma sprallar på hon, snart kan hon vända på sig ;)

Vilken dag som helst nu skulle jag tro!

Hon är ju så söööt min lilla pluttis ;)


Saga hade ingen feber i morse när hon vakna..

Men jag har inte tagit den nå mer heller..

Ska ta den snart igen!!

Hon har inte sån stor aptit, bara på klubbor!

Men jag har försökt peta i henne lite.

Hon åt nästan en hel macka till frukost iallafall.

Sen åt hon en halv portion med pyttipanna till lunch!!

Det är ju favvo maten så den kunde hon ju inte motstå ;)

Sötnosan min <3


Sen har hon självklart fått i sig ett par tre klubbor också!!

Det är ju helt oslagbart gott tydligen ;)


Snart kommer Linda med cigg till mig!!

Guud vad jag längtar!

Då ska jag ut med hunden också o ta mig en cigg.

Har bara rökt en gång idag!!

Så jag behöver verkligen en till liten ;P


Nu ska jag mysa med mina små söta damer! :)

BYE!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards