Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 3 januari 2010 14:20

Jag börjar vara less på att blogga..

Eller jag har som aldrig tid som ni kanske märker..

Men det är väl så antar jag.. när man har två barn och en hund att ta hand om!

Tiden räcker som inte till! :p


Nu lyssnar jag på Eva Dahlgren - Ängeln i rummet.

Linda som vill att jag och Jocke ska ha den på vårt bröllop!

Kanske det, vi har ju så otroligt många låtar som vi måste ha.

Eller iallafall så måste vi ha Elin & Alex - Du

Sen har vi ju självklart våran andra låt också I cant help myself!!


Jag skulle vilja åka tillbaka till Åre.

Där vi var när vi träffades!

Haha, återuppleva alla gamla minnen ;)

För visst fan hade vi det svin roligt där!

Helt vansinnigt roligt om jag får säga det själv!!

Tänka sig att det snart är 5 år sen!

Det känns inte som att det var så längesen!!

Vore iallafall grymt skoj att åka dit o se hur det ser ut egentligen :p

Vi var ju alla rätt dragna, och jag kommer inte ens ihåg hur det ser ut :p

Minns hissen och baren typ.

Hotellrummet minns jag väl också, men mest som en stor jävla katastrof :P haha, det var verkligen en helt vansinnig helg!!

Men den måste återupplevas ;) helt klart!!


Förrut sa vi alltid att vi skulle åka tillbaka dit en nyår.

Den här nyår, blev ju bara lugn!

Men det är ju så det är, Wilma är ju så liten ännu.

Så inget galej ännu! :)

Men nästa nyår kan man ju planera in något roligt och exklusivt ;)

Haha, då ska vi slå på stort!!

Om vi har barnvakt såklart! :)


Igår gjorde Jocke hembakad pizza, mums!

Det var göttans det :)


Nu sover min lilla Wilma iallafall, hon är tröttis!

Valpen ligger helt utslagen också, Jocke ligger i sängen o latar sig!

Sagis hon sitter här o myser med mig hon!

Ordning på den lilla damen iallafall!!! <3


Nu ska jag fortsätta att se på American Pie på kanal tv400 :)

Kung filmer det ;)


Bye bye meee eeeeer!

  


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards