Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 9 januari 2010 16:47

Nu har det blivit lite varmare.

I morse när jag gick ut med hunden, typ 8.30 så var det -19 grader.

Fan vad varmt det känns ute tänkte jag bara!

Värsta fin vädret :P

Haha, sen kollade jag termometern när jag kom in igen, o såg att det var -19 haha, sjukt att man tycker att det är behagligt!

Nu är det nog bara - 14 eller nått.

Och det är så skönt ute tycker man :P

Det är fan illa, att man ska tycka det är skönt när det ändå är så kallt..


Jocke och Saga är hos hans föräldrar o hälsar på.

Jag stannade hemma, tänkte försöka städa undan lite också?

Om orken kommer till mig snart..

Känner mig svin trött o slut idag!!

Kattungen ska flytta idag iallafall, någon från Hudiksvall som skulle hämta den.

Så jag väntar på det också!

Då vore det ju kanske en fördel om det ser ut som att folk lever här hemma, så man får snart börja städa bort Leklandet ;)


Var även ner en snabbis till Moa och Dalmir idag och kikade på deras lilla Alicia, guuuuuuuud vad liten och söt hon är!

Helt vansinnigt att Wilma plötsligt blev stor! :p

Hon som bara är 4 månader och en liten bebis, tänk att man glömmer bort att dom är så småå!! :)

Hon var 49cm lång och 3040 g.. tror jag det var iallafall!

Och världens lilla minsting!!

Jag är helt mållös, man vågar knappt ta i dom :' )

Men jag tog ändå fram lilla handen och foten o kikade på dom.

Oj oj, allt är så smått.. och så ihop kurad var hon!

Ååå, man blir ju alldeles sjuk!! :)

Kolsvart hår också på lillhuvudet! Hon var så liten.

Det är så overkligt att dom verkligen är sååååå smååå!!!!

Jag som tycker att jag har en liten bebis! ;)

Haha, ja det är hon ju också, det går så otroligt fort!!

Man ser det redan nu att Wilma faktist blivit en stor tjej! :)

När jag har en sån här liten plutt att jämföra med!

Ja ni, herre min jeeeee!! :D


Ikväll är det lördag, och då måste man äta gotta! :)

Haha, enda dagen på veckan som man inte får dåligt samvete av att fläska i sig!

Jag längtar, när Jocke o Sagis kommer hem så ska vi på affären o handla.

Då ska man slå till på något smarrigt till kvällen också!

Har redan lovat Sagis det med ;)


Nej ni, om man skulle försöka göra ett ryck här.

Men orkar jag verkligen det nu?

Jag måste ju, men jag är ju så slöööööö!!!

Pusskram på er!


  

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards