Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 20 januari 2010 22:29

Har ont i skallen nå så mycket jävulskt idag..

Har iallafall varit på BVC idag och vägt o mätt min lilla skatt!

Hon växer så det knakar och dom älskar henne där :)

Haha, hon är ju alltid så go och glad så det är ju svårt att inte lyckas bli charmad av detta lilla bustroll :D


Saga, Nova och Mamma var också med mig o Wilma!

Saga o Nova vägde sig också, dom är ju tunga nu för tiden dom ;)

Haha, små skruttarna där!!

Mamma var snäll och skjutsade mig :D

Hon är ju den snällaste som finns, vilka föräldrar man har alltså!!

Dom ställer alltid upp för mig, i alla väder!!!

TUSEN PUSSAR O KRAMAR TILL DOM <3


Sen åkte vi direkt upp till FTV.

Saga hade tid där för 2års kontrollen :)

Det gick ganska bra, lite svårt att förstå allt för henne :p

Att hon ska gapa stort förstår hon ju, men hon var trött och tjurig så hon var inte helt med på noterna.

Jag hade med mig Nova in också, jag hade redan lovat henne att hon skulle få följa med Saga :p Så hon stog brevid o tittade på o försökte också få Sagis att öppna munnen o gapa stort, hon stog brevid o hejjade på ;)

Dom är ju så söta småttingarna :D :D


Aja nu ska jag ta o vara lite social mot min man :P

Innan han tycker jag är en tråkmåns!! :)

Hejdå!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards