Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 24 januari 2010 18:00

Låten som handlar om Madde.


Jag stog med hjärtat i min hand, men du bara gick förbi
Om du vill kapa alla band så ska jag ge dig frid
Jag ska säga att jag förstår, inte ställa några krav
Och öppna dörren när du går så du kan ge dig av
Jag vet att jag står

På egna ben på egen hand
Och du ska få se att jag kan ro i land
Jag har gått din väg steg för steg
Men du ska få se att nu går jag min väg

Jag tänker inte skriva brev inte ringa på din dörr
Det blev ju ändå som det blev ingenting är som förr
Och om jag ringer dig nån dag
Tror jag nog att du förstår
Då är det bara för att jag vill höra hur du mår
Jag vet att jag står

På egna ben på egen hand
Och du ska få se att jag kan ro i land
Jag har gått din väg steg för steg
Men du ska få se att nu går jag min väg

Jag hittar nog hem tillslut
Och finner säkert vägar ut
En liten bit av mig finns nog kvar hos dig
Jag är nog mera stark än svag
Nu går jag mot en morgondag
Det kommer att gå bra
Jag ska leva livet!!!!




Bortsett från att det inte var han som lämnade henne!!

Annars är det helt klart Maddes låt :)

Keep on going, honey!! <3

Av Malin Strömqvist - 24 januari 2010 17:37

Nu har man tryckt i sig en massa hamburgare så jag tror jag svimmar.

Så mätt är jag nu!

Sagis tröck i sig rätt ordentligt hon med, men jag var så klart värst!

Haha, man är ju tråkigt nog alldeles för matglad ;)

Måste ta o skärpa mig egentligen.

En lång prommis skulle inte sitta helt fel!

Älsklingen är på väg hem nu, skönt :)

Han har ju varit borta i 3 timmar nu, hu hu!!

Man blir ju deppad av att vara utan honom :) min älskling!! <3


Ska ta o ge jycken min lite käk också, hon börjar vara hungrig nu hon med!

Stackarn blev så frestan av våra hamburagre :p

Men sånt onyttig får inte hon vara. haha! :)

Hon får knapra i sig sin Royal, men det gör hon så gärna så! :)



Finns så otroligt mycket galna människor i denna stad.


Man ska inte lägga sig i saker som man inte har med att göra.

Och inte dela med sig av sina tråkiga åsikter till någon som hört nog om allt.

Försök inte ändra på folk som redan gått vidare!


Ett tips bara, crazy dude!!


    




Av Malin Strömqvist - 24 januari 2010 16:08

Hejsan svejsan!


Jocke är på väg till Härnösand.

Han skulle hämta en bil hos Hertz där, Linda som satt honom i arbete! :)

Så han är väl framme där om 30 minuter!

Saga är jätte trött o håller på att somna hela tiden.

Gör mitt bästa för att hålla henne vaken!

Wilmis somnade nyss, så jag ska väl snart göra lite hamburgare till mig o Saga.

Jocke får äta när han kommer hem han!

Vi orkar inte vänta på honom :P


Min hund har blivit en riktig tuffing.

Träffade först Sandra igår med sin Stella och dom går jätte bra ihop.

Men sen kom Johanna med Dizel och då blev Stella förbannad :P

Haha, hon tyckte då inte om att någon annan hälsade på hennes kille! ;)

Haha, jag tycker det var charmigt! :)

Sandra skulle gå vidare så jag o Johanna gick en sväng med våra två.

Som busade och härjade nästan hela vägen.

Gick bara runt kyrkan, men mer behövs ju inte för att min lilla valp ska bli TOTALT utslagen ;P Plus att hon hade fått härja med Dizel!!

Så jag o Jocke la oss i soffan och såg en grymt värdelös film.

Svensk skräckis :P

Eller Svensk.. haha SKÅNSK skräckfilm!! ojoj..

Jag klarade av att se halva, sen gav jag upp.. gick o la mig med mina två små trollungar istället :) Jocke fick se klart den där skit filmen själv :p

Trodde jag skulle bryta ihop när jag såg de.

Fyfan vad värdelöst, PINSAMT!!  :P

Nog har man sett kassa filmer, trodde den förra svenska skräckisen var det värsta sveriga kunde komma med bland skräckisar.

Vet inte om många sett den, men den heter FROSTBITEN.

Eller något i den stilen, men den här nya tok fan rekord!! :P haha!


Idag sov vi länge, eller Jocke o Wilma iallafall :p

Jag väckte Saga.. det tog mig 30minuter att få upp henne för o fika.

Började försöka väcka henne vid 8 imorse då jag klev upp för o utfodra hunden o rasta den, så då väckte man Wilmis också för blöjbyte o vällingen! :p

Sen gav man sig på Sagis, hon är lite mer morgontrött hon :P

men tillsist så, och sen ville hon då inte somna om, så vi låg i sängen o myste typ, jag försökte få hon o somna om eftersom jag själv var så trött.

Men hon var busig o ville vara vaken :)

Och jävlas med hunden på morgonen är ju favorit leken tydligen :p haha!

Sötnosan min :)

Sen klev vi upp o myste lite, gjorde välling till Wilmis igen och lunch till Sagis, Jocke fick gå ut med hunden :)

Sen for Jocke o handlade lite, sen hämtade han upp oss o vi åkte upp på Shell för Jocke var kaffesugen, sen åkte vi bara ut o åkte lite med barnen så Wilmis fick sussa lite i bilen, det älskar hon ju :) som alla andra bebisar brukar göra! :)


Sen fick han uppdrag av Linda så då for vi hem o han gjorde sig klar o åkte vidare mot Härnösand!

Så jag sitter här i soffan o vippar Wilma i babysittern medans Sagis jagar en av katterna, haha :) Hon får göra vad som helst bara hon inte somnar :p

Jag vill att hon ska somna tidigt ikväll, tänkte försöka få hon i säng strax efter 20.00 ikväll iallafall! :) Det blir bra!

Wilma somnar ju bara man lägger henne i sängen :)

Så kanske jag o Jocke får se någon bättre film ikväll, vore nått de :)

Mysigt, nu är jag såååå trött!

Skulle lätt kunna somna där jag sitter.. men man får gnugga ögonen så man ser ut som en häxa, av allt utsmetat smink :p

Nu ska jag ringa mamma o höra vad hon gör och hur Novis mår :)

Sen ska jag börja laga lite mat!!

Hamburagare blir det idag, bra söndags mat.. snabbt o enkelt :)

Passar mig perfekt idag då man bara är trött o slö!!


Have a nice day!!

Ciaaaoo.

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards