Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 14 januari 2010 14:24

Nu har jag hittat en massa gamla bilder på min lilla Saga!

Tänk att hon varit så liten!

Och kan ni tänka er hur vansinnigt lika Saga och Wilma är!???

Det är helt otroligt, dom ser nästan likadana ut ;)

Mina små flickor!!!


  Min Saga

Nova och Saga 


  Jocke och Saga   Saga med sin grimage!

 

Och nu är hon såhär stor o fin :D Sötaste <3  

Av Malin Strömqvist - 14 januari 2010 12:54

Nu sitter man i telefonkö hos F-kassan som vanligt!!

Hatar teleköer.. det suger verkligen!!

Hoppas jag snart kommer fram, drygt o sitta o vänta bara..

Jag har just nu plats 127 i kön...

Jag kunde få bli uppringd när det var min tur.

Skönt, då slipper man sitta som ett fån med en telelur i örat..

Känns ju som lite drygt o sitta så när det inte är någon i den andre enden :P haha!! jaja, tur att jag fick bli uppringd!!


Jag hatar att det är så jävla kallt..

Vill inte dra ut mina små när det är såhär kallt..

Önskar det kunde vara -5 eller -10 grader bara, gud vad skönt!

Så man hade kunnat gå ut o vara ute ett tag..

Inte bara på en prommis utan ut o leka i snön o åka till Jan Gullik o sånt också.

Vore ju mysigt, kanske grilla lite :)

Men nej det ska ju vara svin kallt i en månad till minst!

Men skönt att det inte är vinter så länge till.

I mars räknar man väl med att våren börjat?

Kanske inte på riktigt men nästan, då är det väl varmt?!

Åh nu blev jag lite mer uppåt när jag tänker såhär positiva tankar! haha :)


Saga leker med katterna, hon är ju tokig i dom hon :P

Wilmis ligger bara i sprallar i babysittern, hon skulle ha sovit en stund hon!

Lilltussan min!! :)

Hon testade ju att äta lite potatis igår.

Haha, gullan min :)

Det finns en bild på de på Maddes blogg.

Så söt så :) Men det var väl inte allt för gott..

Jag var o bytte bajsblöja på Saga så jag såg inte när hon åt det.

Men Nova kom in stormandes till mig o skrek Malin, Malin Maaaliiin, Wilma hulkar, hon hulkar!!! hahaha ;) söt nova!

Hon var rädd att Wilma skulle kräkas :P

Men hon tyckte nog inte att det var fyskam, utan bara lite otäck konsistens :P


Nej nu ska jag ta o prata med F-kassan.

Jag har dom i luren nu!!

Ciaooo!!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards