Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 4 januari 2010 14:06

Jaa vad ska man säga?

Det har stormat ute sen igår kväll..

Men idag är det fan illa.. det är riktig snöstorm!

Även att när jag vaknade i morse, så var inte Jocke på sin sida av sängen!?

Ööööö, Nehe?!

Så jag gick ner och ut med hunden sen gjorde jag en flaska välling och hunden var som tokig o skulle bestämmt in i vårat "extra sovrum"

Så jaha, jag öppnade och där låg Jocke o påstår sig ha fått magsjuka!??!?

Fan också.. vad äre för fel på oss??

Vi är sjuka hela tiden, den ena byter bara av den andra med olika jävla sjukor?

Suck....... vad ska man göra??


Mamma och Pappa är iallafall i Sundsvall o shoppar!!

Svina, tänk om en annan hade fått lyxa på såå!! :(

Det finns så otroligt mycket saker jag vill ha..

Och framför allt, kläder!!

Ja, kläder i massor!!

Var fan en evighet sen jag köpte kläder känns det som..

Jag vill ha så mycket kläder att det alltid känns som att man har något nytt på sig :P fast det vill väl såklart alla!

Men det kanske är bäst att banta ner sig ett par kilon först..

Innan man börjar tok shoppa kläder :P

Haha, rätt komiskt egentligen att alla "vi i vår ålder som fått barn"

Vi sitter bara o skriver i våra bloggar om hur gärna vi ska gå ner i vikt.

Och alla har vi samma nyårs löfte också!!

Banta banta banta!!  :)

Men det är ju för att vi sitter i samma båt :P

Alla har vi våran kagge (den ena värre än den andra) haha!

Som vi helst skulle vilja vara utan till sommaren då man ska strosa runt i bikini o försöka va snygg med bristningar över hela kroppen :P haha!

Man har det inte lätt alltså!

Men man har ju något så otroligt mycket bättre än världens snyggaste kropp, jag har mina två barn som betyder allt i världen för mig!

Och dom bryr sig inte om jag har två stora bristningar på magen ;)

haha, det är två härliga pinglor det ;) Sagis och Wilmis <3


Nej ni, även att jag suttit i telefon kö till Eons kundservice idag också.

Jävla Idiotas!!!

Helt plötsligt så har deras system floppat så jag har inte fått någon faktura för December månad, och det är ju fan deras problem.

Jag ringer in och funderar vart min faktura är!?

Och dom säger bara "ja vi får be om ursäkt men du får dubbla elräkningar i Januari istället då"

ÖÖÖÖÖ??? haha, som att DET skulle kännas BÄÄTTTTRE??????

Nej tack, det var ju som en käftsmäll dåååå!

Jävla apor alltså.. blir så less!

Om det är dom som strulat till det så är det väl dom som ska lösa problemet?

Inte skicka mig som kund dubbla fakturor på en o samma månad?

Som att alla har hur mycket pengar som helst o slänga ut på El räkningar för att det där sketna jävla företaget strular?!

Jävla skit, jag är så irriterad så hälften vore nog.

Bokstavligen menat..

Nu kommer ju Januari att bli en jävla skit månad också.. SUCK!


Pengar pengar pengar pengar!!!!!

Nu ska jag gå o gräva ner mig brevid min magsjuka pojkvän!

Han kanske kan spy lite på mig också, det vore ju pricken över iet på den här jävla skit dagen... hoppas nån har en bra dag i dag iallafall..

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards