Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 10 januari 2010 20:06

Känns fortfarande för kallt för att dra ut Wilma!

Saga kan ju gå ut fram o åter men det känns dumt att dra ut Wilmis i denna kyla! Hade egentligen tänkt gå ut en sväng idag, hela familjen!

Men det var för kallt kom vi överens om..

Så Jocke fick gå ut själv, med jycken då så klart! :P

Så dom gick bara en kort runda!

Bra att våran lilla tjocka hund får lite motion..  haha!

Hon är ju lite rund :)

Men jag tycker det är bara bra, har ju fått ner henne mycket ändå..

Så jag är nöjd nu får hon se ut såhär :p

Hon är ju så goo så! :)


Wilma är helt vanisinnigt surrig och busig :p

Det är ju såå roligt att se när hon sprallar på! haha ;)

Lill pluppan!!

Hon är sjövild och har ju vänt sig några ggr nu.

Måste köpa lite nya sängkläder till hennes spjälsäng!

Större spjälsängsskydd också, höga så hon inte får ut benen och armarna! :P

För det jag har nu river hon ju och sliter i som en tok och vänder sig och busar o har sig, jag vet inte vad annat jag kan göra än o köpa nytt som kanske sitter bättre och sitter högre upp på spjälsängen! :)


Längtar tills nästa vecka då får vi reda på en super spännande sak!

Weeehoo :) Längtar som en toooook!


Sagis springer omkring här som en galen.

Vi försöker få henne att vara lite lugnare nu och gå försiktigt.

Men det är fan omöjligt :p

Men man försöker tappert iallafall..

Med tanke på att Moa och Dalmir nyss fått sin lilla plutt kan det ju vara mer lättsamt för dom att få henne o sova om det inte låter som att hela huset håller på att falla samman när Sagis blir speeedad och ska springa maraton runt runt i vår lägenhet!! :P Men vi försöker iallafall!


Nu ska Saga få ta sig ett bad och sedan blir det sängen! :)

Jag och Jocke ska se film ikväll.

Hoppas vi hittar någon bra :)

Tja!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards