Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 5 januari 2010 13:15

Igår somnade jag tidigt, eller för mig vad det tidigt iallafall :P

klockan var nog kanske 23.30 eller nått!

Då la jag mig med Sagis, hon vaknade och var ledsen.. hade drömt något otäckt.. hon sa "det är en gubbe som slår sönder mig dörr"

Stackars min lilla prinsessa!

Då jag tog upp henne o pussade på henne så kände jag att hon var super varm, så jag tog tempen på henne.. o ja hon hade 39,2 grader!

Shiiiit, fattar inte vad det är för fel på oss!!

Vi byter ju bara av varandra!

Men som tur var så klarade hon natten utan att kräkas iallafall.

Jocke har ju också över 39. grader men magsjuka på det.

Antar att det är den här maginfluensan som går.. suck!

Men nu till morgonen så var Sagas feber borta.

Får hoppas att den inte återkommer bara!

Blir så jävla knäckt över att alla ska vara sjuka hela tiden.

Inte för att jag själv ens blivit frisk ännu!

Jag har ju varit sjuk huuuuur länge som helst.. inte blir det bättre heller!

Men hostan börjar vara bättre iallafall!

I övrigt så har man mest ont i huvudet och snuva.

Så jo visst, lite bättre har det väl blivit!


Iallafall så vaknade jag hundra ggr inatt för att Saga väckte mig.

Hon yrade på och drömde mycket o hade det allmänt jobbigt med febern.

Sen vaknade jag 08.20 o gjorde vällingen till Wilma.

Väckte henne som vanligt :P

Eftersom hon skulle kunna sova dygnets alla timmar!

Lill Sju-sovarn man har!!!! :)


Jocke ligger iallafall fortfarande.

Men han kräks inte längre iallafall!

Tur det, så kanske man slipper åka på nån sån där maginfluensa!

Då smäller jag ju av..

Men då vore man ju redan vara smittad tycker jag!


Nu ska jag pyssla om mina kära små :)

Puss!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards