Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 19 januari 2010 14:55

Tjena!

Upp 8.30 mat till hunden och sen ut med jycken och gjorde välling till lilltossan min!

Sen blöjbyte och mys i sängen!

Sagisgumman fortsatte att sussa så sött brevid mig o Wilma medans wilmis mumsade i sig morgonvällingen och myste med mig ;)


Jocke åkte på jobbet och sen kom han hem 11.30 för att hämta några saker!

Han hade blivit uppringd och fått ett uppdrag.. :S

Aja, det behöver jag inte skriva om här!!

Men iallafall så fick han lite information också, som kändes rätt så nödvändig!

Tillbaka på jobbet och sen hem igen på lunch, så sprang man ut med lill jycken igen :) Saga åt också lunch, potatisbullar och sylt!

Det gillar hon ;) lillgumman min!!


Nyss var Linda här och hade köpt lite ciggah till mig!

Gud vad jag blev lycklig :D

Det känns riktigt bra med ett fullt ciggpaket igen!!

Woho, så det tackar man o bockar 10tusentals ggr för ;)

<3 Linda!


Måste ringa Madde också o höra hur det gick för henne på arbetsintervjun idag :) Hon är dukig hon lillsnoppan min!!

Hoppas det gick super bra iallafall.

Ska ringa hon nu, så jag har inte tid att skriva mera!

För sen ska lilla Wilma äta sitt 3dje mål välling :)

Hon börjar vara sugen!!


Vi spelade fresten YATZY igår också!

Jag tror jag vann hela tiden.

Slog Yatzy på första slaget, haha!

Jag är så jävla kung på Yatzy, så jag ska tattuera in KUNGEN nu hade jag tänkt mig, ,måste bara boka en tid!

Kommer bli as bra :) hahaha!

Jocke var vansninnig för att han var så dålig o jag vann hela tiden :P

Haha, så ikväll ska man väl spela igen då, för han lär ju kräva revanch!

Men förhoppningsvis så har han inte en suck ikväll heller.

Haha :) Så roligt när han är en sån värdelös Yatzyspelare! ;)

Saga var nöjd bara att få vara med o slå sina gånger!!

Hon älskar verkligen Yatzy hon med ;) Min sötaste!!


HEJSVEJS!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards