Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 8 januari 2010 22:31

Japp nu har man varit i farten med värmeljusen nu igen!

Men det blir ju så fint och mysigt :)

Har varit i Långsele o kollat på ett hus!

Jätte fint och mysigt, jag skulle verkligen vilja bo där!

Alla hus är av intresse för mig ;) haha!

Finns nog inget som inte duger :P

Man är ju helt förälskad i hus!!!!


Sen åkte vi upp till Mamma o Pappa, där var även Wilma som inte fick följa med o kolla på hus :P Hon fick lägga sig o sova där istället!

Sötnosan som är så duktig, hon somnar bara man lägger henne i sängen!

Världens bästa lilla bebis har jag ;D *STOLT*

Vi fick även middag där, göttans!

Köttfärsgratäng, mums!!

Det är ju inte bara hus jag är galen i, utan även mat :P

Haha, dumt nog!

Men det är ju såååå gott!! :)

Sen gjorde även Madde marrängswich, mmmmmmmmm!!!!

Vilken härlig fredag man haft då! ;)

Fått allt serverat framför näsan, o värsta gosakerna o gomaten! :)

Haha, jag önskar att alla mina dagar såg ut som denna!

När jag blir rik så ska jag verkligen hyra in tjänstefolk som ska göra svin god mat till mig, tre rätters varje dag :) haha!

Nejdå, då rullar man ju fram!

Men hur fantastiskt vore det inte då?

Ja, ni ser nu skenar det iväg som vanligt.. haha :P Men drömma får man göra!


Cissi har fått reda på en rolig sak idag eller igår eller när det nu var :P

Haha, jag är döds nyfiken på vad.

Men hon säger det inte, man blir ju tokig :P

Men hon är inte med barn iallafall, det var ju de första man tänkte när man läste det :) Så det var synd Cissi att du inte var på tjocken ;)

Vore ju sååå roligt!

Moa och Dalmir fick ju sin igår, en liten flicka som ska heta Alicia! :)

Gud så sött :D

Längtar tills jag får träffa deras lilla skatt :)

Dom kom hem idag, men jag ska inte överfalla dom ännu ;P


Nu ska jag se film o sen sova :)

Todddiloooo!!

Av Malin Strömqvist - 8 januari 2010 15:48


Ja ni, ett eget hus i denna kyla skulle väl inte sitta helt fel?

Ett eget litet mysigt hus där man förhoppningsvis hade fått elda i sin öppna spis iallafall.. för vi har ju en här men dom får man ju inte elda i :(

Så tråkigt när det är såhär kallt..


Så man eldar ju värme ljus till en förbannelse istället..

Men det är också mysigt!!

Jag älskar ljus :) Det blir så varmt och mysigt.

Speciellt när man tänder så många som jag gör :P haha!

Hur många ljusstakar har jag inte då?

Typ hur många som helst, jag kan inte ens räkna dom :)

Men det är ju det jag gillar mest också bland heminrednings prylar och dekoration :P Det är ju alla dessa ljusstakar i alla fina former! :)


Idag har inte jag och barnen gjort något alls..

Bara slappat och räknat och haft oss, ringt några viktiga samtal som egentligen inte ledde oss till någon framgång :P haha!

Man har ju inte turen med sig, som vanligt.. eller vad man ska säga!

Aja, strunt samma! Inget att hänga läpp över..


Iallafall så få Jocke slutar nu kl 17.00 så ska vi dra iväg till Långsele City!

Ska kika lite där, även på en kåk! :)

Skoj, jag längtar! :D Finns det något roligare än att vara ute o åka o kolla på hus o drömma sig bort? Njaaae... jag älskar det ja :)

Saga är även mycket intresserad av hus :P

Hon har nog hört mitt o Jockes  eviga tjat om hus, så nu har till o med hon börjat härja om hus :P haha, lill tussan min!!


Nu ska jag ta och göra i ordning lite välling till Wilmis så hon är klar nu när Jocke snart slutar så vi kan åka med en gång!

Tjabba krabba!!


            

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards