Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 15 januari 2010 15:12

Åh vad underbart skönt med helg nu alltså :D

Så härligt, då älsklingen dygnets alla timmar!

Nice-igt värre då ;)


Vi ska ha en riktig mys helg!!

Bara film o äta gott o ha det bra hela familjen!! :)

Längtar tills klockan slår 16.30 för då kommer Jockiiii hem!!

Saga har ju börjat kalla sin pappa för Jockiiiiiiiii :P

Så gullig hon är ;) haha!


Nej ni om man skulle ha stor städat nu då innan helgen börjar.

Helgen börjar ju inte förens älsklingen klampar på här utanför :)

Wilma är nyäten och Sagis ville ha en Dennis kallkorv till mellis :P haha!

Mina små fina döttrar! :) <3


Nu ska jag göra ett ryck med städningen!

Annars kommer jag bara strunta i det :P och det vill vi ju ändå inte.

Tja tja!!

Av Malin Strömqvist - 15 januari 2010 13:24

Det verkar vara nå lurt med det dära bantningskurerna jag la ut..

Så beställ det inte :p

Jag har inte hunnit göra det heller.. och jag avstår nog!

Det verkar inte som att dom är seriösa dom man beställer av.


Annars verkar produkterna kung, men man vill ju inte bli av med en förmögenhet bara för att testa nå prover.

Då är det bättre att googla vidare och kolla om dessa produkter går att beställa på annat håll :) så det ska jag göra nu!!!


Men jag tänkte bara sätta ut en varning, beställ inte från den sidan!!

 http://www.kerstindietblog.com/


http://www.emilydietstory.com/


Dom utger sig att vara samma person.

Så oseriöst är det till 100%


Måste hitta vart man kan köpa dessa produkter nu :)

Fullt upp!!!

Av Malin Strömqvist - 15 januari 2010 12:59

Hittade iallafall världens bästa piller igår.

Ett tips till alla mammor som vill bli lika smärt o snygg som jag tänker bli!

http://www.emilydietstory.com/


Så sjukt bra verkar det!

Helt klart värt det.

Och om man läser på hennes sida så finns det en kod också.

Om man klistrar in den när man ska beställa så får man produkterna för endast 9,49:- /st. Hur bra är inte det då?

Att få två olika bantningskurer för endast knappa 20kr styck?

Såååå bra! :)

Jag har inte beställt mina ännu, eftersom mitt kort är tomt :(

Har bara kontanter!!

Suck :( :( :(

 Men jag måste absolut göra de då jag får in en slant på det.

Men jag får inte in pengar förns på onsdag!

Men man får väl vänta tills dess då!!!!

Tråkigt nog, eftersom jag hade velat beställa idag så jag fick dom på måndag.

Lättast att börja med sånt här första dagen på veckan!

Men men, synd för mig :P


Jag vill iallafall färga håret också.. vill köpa as mycket blondering o göra slingor hela huvve så man blir ljushårig igen!!

Så less på att ha urtvättat mörkbrunt hår nu :P Men så är man ju..

Blir less efter ett tag o måste färga!

Men det är ändå bättre att ha ljust hår känns det som nu :p

Så jag sattsar på det när jag har fått in lite pengar!! :)


Men först måste jag allt ta o ordna det här med bantningskurerna!

Verkar helt vansinnigt effektivt!! :)

Man kan även läsa alla kommentarer hon har fått, (länken jag la upp ovan)

Hur många som helst som provat detta, även karlar!

Och alla verkar rasa i vikt av dessa produkter!! :)

Så jag tror helt klart att det är värt att testa! :D


Nu ska jag ta o gosa lite med mina små fina barn! :D

<3 mys pys!!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards