Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 12 januari 2010 19:45

Yooo!

Nu har man nyss kommit hem från Badhuset.

Ännu en dag avklarad.

Så nu har man simmat två ggr denna vecka!

Blir i morron också tror jag!

Helvete vad ont man hade i ryggen av gårdagens simmande!

Men nu känns det bättre när man har simmat igen.

Otroligt nog, trodde det skulle kännas värre än någonsin.

Men av någon outgrundlig anledning så känns det bättre!

Skönt.. det är verkligen härligt att göra nått! :)

Dessvärre har man ont så in i helvete i armarna! :P

Man får väl nå sjutusan till armmuskler nu! haha!!


Köpte ingen godispåse efter jag simmar klart idag iallafall.

Så det var ju bra!

Det gjorde man ju igår, en stor jävel med massa goda godisar!

Önskar jag haft den nu, så man kunde trycka i sig :p

Men då vore ju träningen förgäves :p

Så lika bra att försöka stå över!

Men sötbegäret ger sig ju inte, man skulle ha haft en fruktsallad att svulla i sig då, då vet jag ju att det ger med sig :p

Jag älskar verkligen frukt!

Så jag måste införskaffa mig lite frukt :) Så blir jag nöjd!!


Jocke fick som vanligt stanna hemma med barnen :p

Han får inte simma han inte, han får stanna hemma o underhålla våra små!


Nej nu ska jag ta o ta hand om mina små älsklingar!

 Jocke är nere i tvättstugan o tvättar lite!!

Duktig han :)

Tog med sig hunden också så hon fick springa ut o kissa!


Bye bye!!

Av Malin Strömqvist - 12 januari 2010 14:48

Ja man har ont i ryggen som fan, fattar inte varför!?

Kanske för att jag o Linda simmade som två galningar igår! :p

Haha, man ligger ju i!! :)


Nu ska jag iallafall mata Wilma.

Hon är som vanligt sugen på sin välling!

Så det är väl bäst man ger henne flaskan så man inte får på truten snart! :)


Kanske ska simma med Linda och Madde idag också!

Skönt, jag tror iallafall de, om inte ryggen känns som ett helvete fortfarande!


Madde skicka nyss en så jävla fruktansvärd länk..

Man kan ju inte annat än gråta när man ser på de här klippet!!!!!


http://media.causes.com/564357?p_id=43745338


Fyfan alltså!!

Vilka sjuka jävla människor det finns!! :'(


Nu ska jag ta hand om mina små iallafall!!

Hejsvejs!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards