Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 22 januari 2010 14:03

Tjena!

Idag har man ju varit duktig kan man säga.

Jag vaknade, gjorde mat till hunden, gick ut med den, välling till Wilma, blöjbyte, myspys, mesemacka och en flaska mjölk till Sagis plus blöjbyte.

Sen la man sig o slappa lite i sängen o myste med Sagan :)

Men hon ville inte somna om, så vi låg bara o myste på ett tag.

Sen upp och städade undan lite, eller plockade mest.

Så vi ska väl städa, dammsuga, dammtorka och skura lite senare.

Men orkar inte det just nu :p

Mitt i allt mitt plockade då jag var som mest motiverad att städa så kom ju Gittan, så då var det bara att lägga städningen på hyllan!! :)


Så nu är man inte så motiverad längre! :P

Mamma, Madde och Novin tänkte också komma förbi o hälsa på mig lite.

Så jag väntar med att städa ännu mer tror jag :P

Även att jag o Mamma planerar att lämna Madde här hemma som barnvakt till alla tokiga små barn medans vi drar iväg på kläddax ;) haha!

Vi är ju smart! :D

Men man får se, om Madde sätter sig på tvären o ska va tjurig eller om hon säger självklart, åk ni bara ;) hahhaa!


Dom skulle upp på Volvo till pappa o göra något!

Så jag väntar på att dom ska komma snart! :)

Men tror att alla hundar hade rymt till skogs? :P haha!

Oflyt dom har.

Nu har jag just sålt en tavla som Jocke lagt ut på Tradera.

Roligt, hon som köpte den var så nöjd :)

Och blev super glad över att den var så fin, och stor!

Så det kändes ju jätte roligt, att sälja den till någon som tyckte om den!


Nu ska jag mysa på med mina småttingar.

Eller Wilmis har nyss däckat :P Så jag ska mysa med min söta lilla Sagan! :)


Hejdoooe!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards