Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Malin Strömqvist - 18 januari 2010 20:00

Ikväll kom Linda och hämtade mig.

Vi åkte till badhuset och simmade o surrade en massa!

Det var skönt, typ bara vi o några andra.

Halva tiden vi simmade så hade vi en bana helt själv.

Riktigt nice!

Även första gången vi får simma själv i en bana :P

På slutet, eller sista minuterna så hade vi hela poolen för oss själv!

Så det var riktigt skönt idag.


Även att bastun var kanon idag.

Fast man blir ju så yr efter ett tag :p

80 grader var det i den, så man satt ju pinade sig i den ett bra tag också!

Skönt till en början, men efter ett tag så tror man ju att man är näst intill döende! haha :) men det är ju bra o basta sägs de!!


Jocke var hemma med små tussarna våra!

Dom blev glad när jag kom hem.

Saga var ju lite sur för att hon aldrig får följa med på badhuset säger hon :p

Stackars lillgumman, måste åka med henne någon dag också!

Så hon får "simma" lite :)

Hon tror ju till o med att hon kan simma i badkaret!

Så alltid då jag varit på badhuset så brukar hon få bada på kvällen i badkaret.

Då ligger hon o låtsas simma o är så nöjd och glad! :)


Nu är Jocke och handlar lite bröd!

Han tog med sig jycken :P

Han hade egentligen tänkt gå ut på en prommis med barna medans jag simmade, men han ångrade sig o orkade inte :P

Latisen, jag hade lätt kunnat tage mig en prommis nu jag med.

Är helt varm efter bastun fortfarande :p

Så det vore bara skönt att gå ut lite.

Men det är lite sent nu för det, Wilma ska snart äta sitt sista mål o bumms i säng, och Saga ska väl kvällsfika o sedan lägga sig hon med.

Om hon inte promt måste bada, som vanligt ;)


Men Jocke har tydligen antagit hennes utmaning i ett parti Yatzy!

Så vi ska snart spela yatzy då med Saga :)

Hon tycker ju att det är så roligt! :D

Och jag med :D :D

Älskar Yatzy o att spela kort :P


Nu ska jag pussa på Sagis lite :)

Hejsvejs!

Av Malin Strömqvist - 18 januari 2010 13:55

Yoooo!

Idag är det Måndag, och jag är svina trött!!

Sov jätte länge idag!

Både jag och barnen, men ibland måste man ju få lyxa till det ordentligt :)

Fast jag har ju så snälla barn som skämmer bort mig, får ju alltid sova länge!

Haha, dom är ju ljuvliga! :)


Nu ska man ut och ta sig ett bloss o sen bjuds det på blöjbyten och massa mys med mina små fina döttrar!!


Har inga planer för dagen, får ta den som den kommer!

Vansinnigt sugen på pizza bara :p

Men jag måste ju ge mig :P

 Jag ska ju försöka skärpa mig lite :p haha!

Går ju inte så bra som ni hör, men jag kan ju få fantisera om pizza iallafall! :)

Det är ju gott att bara tänka på!


Nej ni om man skulle ha fått nått gjort här!

Ciao!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards