Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Men förkyldare..

Av Malin Strömqvist - 27 december 2009 11:49

När man tror att man inte kan bli mer förkyld än vad man redan är.. jo då jävlar slår stor förkyldningen till!!

Nu är jag verkligen huuuur förkyld som helst..

Det suger verkligen!! :(

Men mina små verkar mest bara ha hosta på nätterna nu.

Och inte alls lika mycket som förrut.

SKÖNT!!

Bara dom är friska så är jag nöjdast i världen, då kan man vara hur förkyld som helst själv!! Det gör desamma!! :)


Gud vad mycket det har snöat i natt.

Så otroligt mysigt!!

Men gud vad jag längtar till sommaren!

Kommer nog bli världens bästa sommar ;)

Öland, Öland, Öland!! Jag längtar som en tok!!

Det ska bli så jätte mysigt när precis hela familjen med barn åker!!

Ååå vad vi kommer att ha det bra, tror vi alla längtar lika mycket!

Jocke vill så gärna åka till Blåsjön nu i påsk också!

Men det är ju så dyrt, dom har höjt priset på stugorna så fruktansvärt.

Så jag vet inte alls hur vi ska göra?

Får se, vi får väl prata lite mer om det.

Men han verkar vilja så gärna :P

På julafton så satt han o Jens o planerade för fulla muggar att dom skulle till Blåsjön, så man får väl se! :)

Men det är ju mysigast att bo med mamma o pappa.

Men dom har ju tagit lyx stuga, svin dyr o liten! :P haha så där får man inte plats heller, dom ska ju alltid överdriva.

Haha nejdå, jag skulle också ha bott i en sån stuga om jag kunnat :P


Igår gick jag en liten prommis med valpen.

Man ska väl inte gå så långt med henne, men jag tror att det är nyttigt för fegisen, haha :)

Vi träffade Johanna o Sandra med hundar!

Min hund var ju feg och deras var motsattsen :P

Men sen när vi skulle skiljas åt så fick Diesel några snabba kyssar på mun och sen när vi nästan va hemma så lekte hon med Stella lite!

Det gick bra :)


Nu sover Wilmin o Jocke.

Saga bråkar på mig för att hennes nässpray är försvunnen!

Och det är då verkligen inte jag som strulat bort den.

Jag skulle själv behöva en, men min är såklart slut!!

Man åker ju på bihålsinflamation så fort man blir lite täppt..

DRYGT!!

Tråkigt att Jocke jobbar imorron, han som varit ledig nu sen i onsdags!!

Men å andra sidan så tror jag bara han jobbar i 3 dagar sen är han ledig i en vecka tror jag :) SKÖNT!!

Det är ju så mysigt när han är hemma så länge! :)

Det skulle jag lätt kunna vänja mig vid :P

Haha, men då måste vi ju först lyckas skrapa fram några millar på en trisslott eller så :P haha, men drömma får man alltid :)


Nu ska jag mysa lite med Sagis innan hon går i atomer här.

Hon är väldans arg på mig!

Kanske jag ska gå ut med hon i pulka?

Nu ska hon få äta lite tomtegröt först iallafall! :)

Sen får vi se va vi hittar på för aktivitet för att hon ska sluta sura :p

Hejsvejs!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards