Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Meeen Halllååå??

Av Malin Strömqvist - 29 december 2009 18:18

Jahaaa!!!!!

Nu har man ju feber också, jävla skit!

Och det värsta av allt, Saga har också feber..

Nu fattas det väl bara att Wilmis åker på feber hon också..

Jag blir ju tokig!?!?

Hur länge ska vi måsta vara sjuka egentligen!?

Fyfan också.. suck!


Jag och Saga har iallafall tagit oss en snabbdusch idag.

Eller jag duschade och hon låg och badade efter!

Först duschade hon med mig, och sen skulle hon sätta i proppen och bada lite.

Hon har det så mysigt när hon badar!

Först har hon helt sjukt mycket leksaker i badet, sen har hon badkritor så hon kan måla ner hela väggarna o badkaret, svin roligt tycker hon :p

Haha, inte så roligt sen när man ska städa bort det :P

Men hon tycker ju att det är så skoj :D

Så det är ju självklart att man unnan lillstumpan lite klotter!

Sen har hon badkaret halvfullt med vatten och så ligger hon ner och snurrar runt och badar håret säger hon och simmar ;)

Hon är ju helt underbar min lilla tööös!


Wilma är så rolig, nu börjar hon vara kittlig överallt!

Hon bara skrattar hela tiden, hon är verkligen världens goaste lillplutt!

Det är så roligt, så fort man killar henne eller busar så viker sig Wilma av skratt!

Så underbart att se vilka små livsnjutare små barn är :D

Det finns ju inget bättre än att se sina barn glada ;)

Jag har verkligen världens finaste små tjejer!! <3

Nu ska jag ta o blanda i ordning en flaska välling till Wilma och tvätta Sagis lite, hon påstår att hon bajjat ner sig!

Haha, så då får man väl rycka in :P

Sen ska jag göra kvällsfika till henne, ge henne lite alvedon och bädda ner hon!

Så hon ser till att sova bort all feber o skit som vi dragit på oss!!


Hejsvejs happyface!

 
 
Moa

Moa

29 december 2009 19:41

men va fan ska ni alltid vara sjuk.. :( jobbigt för er..

http://moam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

29 december 2009 19:59

Moa jag trodde du var inne o födde barn :P
Har inte sett dig på så länge o er bil har varit försvunnen så länge, så jag tänkte!
JAHA, nu har Moa åkt in o fött utan o berätta nått :P
hihi, tur att du försöker knipa tills januari iallafall :)
PUSS!

 
Moa

Moa

29 december 2009 22:26

när det är dags, då blir det ett sms till dig.. jag lovar.. just nu sitter jag med värsta förvärkarna.. ska lägga mig och se om de försvinner.. :/

http://moam.bloggagratis.se

 
KH

KH

30 december 2009 13:28

Huvva alltid jobbigt med förkyldning så här vid jul/nyår :(
Hörde rycktets väg att du hade fått kattungar, Tänkte höra om de stämde å om du i så fall ska ha kvar alla? Är sj ute efter en liten kisse.
/Kristina

http://brorminssyster.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards