Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 7 mars 2010 16:07

Ja ni, alldeles nyss så har jag tryckt i mig en massa glass och sen efter det så blev det lite ostkrokar från gårdagen!

Mums, det är då dom är som godast :p haha.

Jag är inte så överdrivet förtjust i ostkrokar, äter mycket hellre godis och chips.. men gårdagen ostkrokar är väl gooo dom? :)


Jocke ligger uppe i sängen med Sagis.

Han läser Bamse, hon älskar ju dom serietidningarna! :p

Sötnosan min!

Hon har feber så hon har nyss ätit alvedon och tagit lite nässpray.

Så nu tänkte Jocke testa om hon ville sussa en sväng.

Men det tror jag inte :P

Så hon får väl mysa lite o läsa Bamse iallafall!

Det uppskattar hon såklart :D


Wilma härjar på hon och busar! :)

Men även hon har börjat vara lite hostig.

Hoppas det ger sig så hon inte blir sjuk hon med..

Nej urs, det räcker gott och väl med en liten sjukling här hemma!

Det är så synd o dom när dom är dåliga :( huhu!!


Funderar på att åka på Mio i veckan o köpa soffan jag vill ha.

Men vi får se.. :p man ska inte dra förhastade slutsatser..

Så jag får väl vänta lite innan jag bestämmer mig.

Sen är det så dumt att köpa hur mkt som helst som bara bara stoppar ner i ett förråd :P jag vill ju ha allt på en gång.

Igår köpte jag så mycket saker som jag vill ha nu!

Men ändå inte, vill inte ha det i den här lägenheten.

Önskar att jag redan bodde i den nya så jag kunde installera allt och montera o ha mig :) Vore ju toppen!!

Det är så roligt när man köpt nya saker :)

Så jag får väl vänta lite till då.. 16 dagar till... :p för att vara exakt!

Hoppas det blir tidigare så jag får rulla ut min nya matta :p haha!

Och börja tapetsera.. ska kolla på ännu mer tapeter nu!

Jag har såklart hittat på ännu fler projekt och utmaningar till min Kära Joachim, men han vet inte om det än :D

Jag har skvallrat för Linda lite.. men vi får se! haha :)

Det får bli en överasskning :D hihi!!


Nu ska jag ta o vila mig lite på soffan, känner mig så trött och slut jag själv också.. så jag passar på medans Jocke och Saga läser Bamse.

Jag hör enda ner :p haha!

Så jag skulle kunna somna där jag sitter till en godnattsaga.. :)

Men Wilmis vill inte somna än, så jag ska bearbeta henne ett tag först.

Sen vila lite.. kanske måste röka innan?! :o


Hejdaaaaaaah!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards