Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 26 mars 2010 22:42

Ja nu är vi inflyttade och klara!

Känns toppen och verkligen hur skönt som helst! :)

Jag har inget internet, men har fått lånat ett mobilt av Linda!!

Så nu har jag iallafall internet i ett par dagar tills hon behöver det igen!

Hon är för snäll hon, min Linda <3


Mina barn sussar sött i sina sängar.

Jag har köpt min nya soffa och den är heeeeelt underbar!

Känns också jätte sköönt och roligt!!

Jag är jätte glad över den :)


Har inte tapetserat ännu, men det kommer väl!

Vi måste ju först flytta in riktigt.. eller vad man ska säga :p

Har kvar saker i några lådor och lite säckar.

Men inte så värst mycket ändå!!

Tycker vi kommit i ordning ganska snabbt och bra :)


Nu ska vi se en film som Jocke hyrt idag! :)

Hoppas den är bättre än den han hyrde igår :p

Den var inte så jätte bra, men inte dålig heller.. jag vet inte vad man ska säga, men jag rekomenderar den inte.. så den är inte värd att nämnas :)

Ikväll blir det en Action film iallafall, brukar inte gilla såna!

Men den här verkade iallafall bra! :)


Så vi ska se den nu, eller först en rök! :)

Har jätte mycket bilder som jag ska ladda upp också.

Men har inte tid just nu :p Jocke tjatar om sin film!!!

Så nu ska jag ta några snabba bloss och sedan slänga mig i soffan igen!

Mattias vann Let´s dance, jag tyckte det var bra!!

Han var jätte duktig :D


Godnatt!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards