Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 14 mars 2010 16:29

Tjena!

Nu är man bra sugen på sommaren! :)

Men det är väl alla?

Självklart är man super glad och lycklig över våren och alla dessa känslor som våren alltid blossar fram! :D Det är ju underbart med vår också!!

Men sommaren är väl ändå bäst?

Jag älskar sommar, skulle kunna ha sommar året om ;)


Mina småttingar är i stort sätt friska nu.

Wilma snorar lite ännu, och Saga har lite hosta på nätterna.

Jocke är lite snorig han också fortfarande.

Och jag själv har såklart fått bihålsinflamation :p

Som vanligt?!?!?!

Fattar inte att jag alltid ska åka på denna jävla bihålsinflamation så fort jag blir lite täpt i näsan.. suck!!

Men men, jag får använda nässpray, snyta mig hela tiden och så skulle Jocke hämta lite medicin som jag skulle få av svärmor!!

Tur, så jag blir av med denna skit snart!! :)


Men man är ju super-woman!

Jag klarar allt ändå! ;)

Fast jag tror nog att alla mammor har super-woman inom sig!!! :D

När det gäller ens barn så jag man aldrig tid att vara sjuk.

Det hinner man liksom inte med, man har ju det som måste göras ändå.

Och det är nog bra, så man inte hinner känna efter så mycket.


Annars så funderar jag på en ny vagn :p Som vanligt!

Haha, ska ha bara en vanlig vagn.

Har ju ingen längre :p och det behövs!!

Så det ska man köpa nu också, men det är ju bara roligt :D

Helst vill jag ha en sån här Brio Happy rosa ;) Dom är såååååå fina!

Finns inga finare vagnar, och Brio är faktist den bästa vagnen som finns!

ÄLSKAR BRIO!! :D


Annars så har man inte gjort många knop idag.

Jocke har varit duktig, klev upp tidigt och började packa saker!

Sen åkte han till sin pappa o väckte honom, sen till mina föräldrar o hämtade släpvagnen o började tömma förrådet här nere o flyttade det till nya lägenhetens förråd :) Så det är klart!

Skönt :) En början, äntligen! ;)

Jag och barnen mös i sängen lääänge idag, söndags mys ;)

Tur att jag har världens snällaste och bästa barn i hela världen!! :D

Sen käkade vi lunch, eller Saga gjorde det och Wilma fick en flaska välling!

Sen åkte Jocke till volvo o skulle tvätta bilen, han skulle möta pappa där.

Han tog med sig Saga också, men pappa kiidnappade henne uppe på volvo och tog med sig henne hem.. :p

Så Sagis är fortfarande där och härjar och vi ska dit o äta snart!

Men Jocke försvann då jag satt o matade Wilma med gröten.

Han skulle hjälpa en annan att flytta.

Och sen dess har han varit försvunnen, sen typ 14.15 kanske?!

Så jag har duschat och badat Wilma o grejat på.

Typ surrat med Madde i telefon i 1½ timme tror jag :p haha!


Nu kurrar min mage och jag känner mig utsvulten.

Åsså har jag ju sån huvudvärk :( Bihålsinflamation är ett helvete!!!!

Så nu ska jag ta mig en alvedon och gosa lite med Wilma som nyss vaknat!!


Byeee!!


Bjuder på lite gamla bilder.

Eller inte så gamla, men dom känns gamla eftersom tiden går så fort.

Titta vad liten Wilma var?



               


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards