Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 12 mars 2010 08:54

I morse, gjorde vi morgon runt 7.00 :)

Wilma som väckte oss :)

Eller mig iallafall, sen väckte jag Sagis ;)

Vi myste en massa i sängen o Wilma åt välling medans Saga morgon fikade!

Jocke klev till sist upp också o skyndade iväg på jobbet.

Men skönt att det är fredag! :D


Jag blir så glad, tänk att veckan gått så snabbt?

Jag tyckte nyss vi var i Sundsvall, men det var ju en vecka sedan..

Hoppas det tänker gå så här fort nu enda fram till flytten!!

Längtar mer o mer för varje dag som går.


Vaknade i allafall imorse och kände mig inte de minsta bättre.

Men jag kände mig utvilat iallafall.. skönt!! :)

Men så otroligt ont i ryggen!!

Vad har hänt??

Jag brukar inte ha ont i ryggen på de här sättet?

Ibland kan jag känna av att det värker till om man gjort något ansträngande..

Men vafan!?

Nu känns det ju som att jag har en rygg som är i 10 delar!

Shit, ja ja.. det måste ju höra till den här förkyldningen..

Men den är nog snart över, och jag längtar!! :D


Gick och la mig tidigt igår iallafall, så jag fick sova ordentligt!!

Det var otroligt skönt, tror jag somna innan 22.30

Underbart, undra när jag gjorde det sist?

Kan jag inte ens minnas, så skönt att få sova länge länge utan att sova bort en hel dag, det blir man ju bara ännu tröttare av att göra.


Wilma ligger iallafall uppe fortfarande och sover.

Saga verkar också trött :p

Men Saga ville inte somna om, så då fick hon kliva upp med mig!

Men Wilmis va tröttis hon o slockna på två röda :)


Nu ska jag ta och  försöka knäcka till min rygg, den är KAOS!

Men jag vet inte hur det ska gå, utan hjälp?

Jag är ju inte världens vigaste längre? Haha

Tror jag iallafall, känns inte som att det är värt att testa något trix heller, så jag får ligga i en hög på golvet tills Jocke kommer hem på lunch. :p

Neeee, nu ska jag sitta o deppa över de här ryggen istället!!


Pöss hej!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards