Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 16 mars 2010 13:40

Imorgon är det babyträff.

Jag hade tänkt att följa med Lena och Elvira dit.

Roligt för Saga och Wilma o se massa bebisar!

Och få vara med Lena och lilla Elvira lite ;)


Men idag efter Saga ätit lunch så satt jag o pussade på henne o tyckte att hon kändes varm.. o jaa.. jag tog fram febertempen o den visade 38.4?

Herre gud, jag blir ju som ett nervvrak ja!

Alla som har fått den här förkyldningen verkar ju få pencilin också.

Så jag ska nog ta henne till doktorn om febern inte försvinner.

Det är ju inte bra för dom att behöva ha feber fram o tillbaka under snart 2 veckor... stackars mammas prinsessa!


Men det märks inte på henne.. hon visade ingenting!!

Det är tur att jag alltid ska pussas så mycket med henne.

Så jag kände att hon faktist var varm..

Stackars lillgumman!

Men å andra sidan så förstod jag det.

Saga och Nova har varit med varandra konstant hela helgen.

Och Novis fick feber igen igår, och då har Saga det igen idag.


Men Wilmis hon är pigg som en lärka hon!!

Nu är hon bara lite snorig då o då.. ingen hosta typ!

Så hon är näst intill helt frisk.

Hm, jag undrar vad det är Nova o Saga dragit på sig då!?

På Novas dagis går det ju vattkoppor också..

Undra om det är något sånt på gång då?

Ja det återstår att se..

Är Saga inte pigg i morgon så ska jag nog ta henne till doktorn.

Så blir nog allt bra!

Men man vill ju samtidigt inte att en sån här liten plutt ska behöva äta pencilin heller, men det är väl inte min sak att dömma.

Skriver doktorn ut det, så behövs det antagligen!


Jaja, nu ska hönsmorsan fortsätta att baka o leka med barnen!

Eller Wilma ska sovas ner en stund hon för det behöver hon just nu..

Men Saga ska jag baka med :)

Hon bakar för fullt och grejar med alla sina degar o kavlar o allt vad det är!

Haha, så nu ska jag leka jag med!


JAG FÅR ALDRIG GÅ UT I DE FINA VÄDRET MED MINA SMÅ!!! :'(

tråkigt, jag som så gärna vill vara ute i solen med små tussarna mina.

men det får väntas så dom hinner bli helt friska!!!


Kanske jag ska packa lite också??

Då känns flytten ett steg närmare :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards