Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 18 mars 2010 23:12

Tack till alla snälla och ärliga vänner :)

Som hjälper mig och försöker spåra och söka efter detta ip.nr som jag lagt ut i tidigare inlägg.. :)

Ni är verkligen toppen, det är skönt att se att det även finns såna människor.

Det mesta känns ju ganska trist och grått då man får såna här kommentarer.

Från annonyma personer som bara vill skriva för att vara dum och jävlig och sen inte välja att skriva ut sitt namn för dom är rädda för mothugg!


Men jag är så glad över all hjälp jag fått :)

Tillsammans så lär vi nog hitta vem det är och få ett riktigt namn från denna person som kallar sig för "lisbeth"

Och som jag längtar efter att få veta vem det är!!

Ska bli så skönt att få personen i frågas riktiga namn.

Och få veta vem det är som hyser sån avsky till mig och mina barn m.m

Jag vill verkligen veta anledningen till alla dessa elaka kommentarer.

Som dessutom kommer från en människa som väljer att vara anonym.


Hmm..

Jag kan tänka mig att vissa säkert tycker jag är löjlig som hänger upp mig på sånt här, men jag kan inte hjälpa det.

Jag tar inte åt mig, det är inte det.. men jag tycker bara det är så otroligt tråkigt att folk vill kritisera och döma på mig och speciellt när personen väljer att skriva om MINA BARN!

Det är vad som driver mig till vanvett..

Klart jag tycker att jag har världens finaste och duktigaste barn.

Det tycker väl alla föräldrar om sina små skatter?

Alla mammor och pappor är väl stolta över sina barn och allt dom säger och gör? Och vill visa upp dom och prata om dom.

Det är vad jag har min blogg till :)


Ja jag ville bara tacka alla snälla där ute som hjälper mig!

Jag lovar en dagens ros till den som ger mig ett namn :)

Tack alla vänliga själar :D


Nu ska jag ta och borsta tänderna o sen sussa med mina älsklingar!

Jocke klev nyss ur duschen, så han har nog samma plan som jag.

Att sova nu :) Skönt o få lite sömt!

Dagens huvudvärk har nästan tagit knäcken på mig.

Och sen all skit från denna Lisbeth.


Nej nu ska jag ta itu med tandborsten innan jag somnar här framför!!

Tack tack tack tack till er alla snälla :D

Ni har gjort mig glad idag fast det känns som jag bara haft motgångar :p

Tusen tack! :)

Hoppas ni fortsätter att hjälpa mig, för jag ska ha ett namn :D

Av Malin Strömqvist - 18 mars 2010 12:23

Haha det är helt sjukt!?

Är jag verkligen en bitch!? ... Jag kan erkänna att jag må ha varit en bitch, men nu är jag bara en vanlig 2 barns mamma.

Jag ser verkligen inte mig själv som en kaxig bitch.

Blir helt chockad att veta att vissa ser så på mig.

Men ja ja.. jag kanske är stor på mig i min blogg!


Men jag lever faktist världens bästa liv!!

Det tänker jag aldrig ta tillbaka.


Sticker det verkligen folk så otroligt i ögonen att man kan ha det så bra som jag har det så .. jaaa.. det är väl deras huvudvärk isåfall!!

Eller vad man ska säga!


Jag har världens bästa kille, det vet alla som känner honom!!

Hade aldrig kunnat ha en bättre och snällare och finare kille <3

Och tillsammans så har vi 2 små, vackra flickor.

Och jag kommer aldrig att ta tillbaka att mina barn är de finaste barn i hela världen och universum!

Det är helt sjukt, att jag inte ska få kunna skriva vad jag vill i min blogg?

För då ska någon jävla blogg hitler sitta o kommentera o försöka rätta mig :p

Vafan, att jag inte får skriva att mina barn är de finaste barnen som finns.

Aja, inget att bry sig om..

Efter denna festliga kommentar som var ett A4.a långt så skrev "Lisbeth" till mig, "väx upp" jag vet inte ens om jag ska skratta eller gråta!?


Hur kan någon som skrivit som "hon" gjort i slutet skriva till mig "väx upp"


Dessutom "lisbeth" jag har inga problem i hela världen.

Och vad är det för allvarliga fel på mig eller MINA BARN!


Och en sak ska du ha jävla klart för dig.

Jag skulle aldrig ångra det liv jag valt att leva.

Jag gjode ett val, att skaffa barn.

Det bästa val jag gjort i hela mitt liv!!


Saga och Wilma är det mest betydelsefulla och finaste som hänt mig.

Så kom inte med nått jävla fjortis trams att jag någonsin skulle ångra dom för en jävla sekund heller!!!!!!!!!!!


Mer än så behöver jag inte skriva.

Jag önskar bara att jag visste vem du var.

Jag önskar det just idag av hela mitt hjärta. det skulle kännas så bra!!


Om någon känner för att jämnföra "lisbeths" Ip nr. med Ip.nr från era kommentarer så får ni jätte gärna göra det.

För jag skulle göra nästa vad som helst för att få reda på vem som kommenterar på ett sånt här vidrigt sätt..


"Lisbeths" Ip nr.

90.234.213.144

90.234.214.23


Eller något som är nästan likadant.

För ipnr ändras ju tydligen :S

Speciellt när man sitter på mobilt bredband, och det gör denna människa.

Mobilt från Telia.


"för att vara jävliga? va i de jag skrev ha du anledning att bli upprörd över? jag tyckte bara att de va konstigt och jobbigt för dej och din familj som är så sjuka hela tiden. om de skulle vara mögel i eran lägenhet så är de ju inge nedvärderande mot dej? de är ju jätte vanligt med mögel i väggar och golv i hyreshus.. och att du har vitaminbrist, av egen erfarenhet så sänks mitt immunförsvar då ja slarvar med kosten, frukt och grönt etc.. därav blir jag lättare förkyld. de va lite så jag tänkte.

men de är klart att du bli förbannad och rädd när nån kommer och påstår att DU skulle ha vitaminbrist eller mögel i kåken, hur kan nån överhuvudtaget kunna tro något sånt om DIG? ser vi inte hur bäst du är i din blogg? du som är så jätte perfekt? där just DU bor skulle ju absolut ingenting sådant kunna inträffa och att DU skulle slarva med kosten..pff vilket skämt, du är ju drottningen själv så du äter ju perfekta måltider varje dag, de är ju däför du är så smal och smäcker.. harkel.. eller är de bara att försöker spela nån slags roll, att du vill att alla ska tro de? de är i alla fall så du verkar vilja få dig själv och din familj att framstå i din blogg. att ni är den lyckligaste mest perfekta och helt problemfria familj. (fast vi vet att der inte är så) och dina barn är så mycket bättre än alla andras, dom är ju finast och bäst och duktigast och de vackraste VI nånsin sätt.. harkel. okej att du tycker dina barn är finast i världen , vilken mamma gör inte de men dra inga slusatser om oss andra är du snäll. de är löjligt vilken fantasivärld du lever i, du tror du är bättre än alla andra enbart för att du kläckt ur dej 2 ungar.ja kan säga de att många tycker de är tragiskt,och du komma ångra dej om några år. garanterat. de spelar ingen roll hur mycke du skriver och hittar på och spelar i din blogg. man ser igenom de ganska avsevärt., är förmodligen nåt som inte alls är bra med dig ohc dina barn. asså ja tycker du är patetiskt men fortsätt du och fjanta på och lixom "LÄS NU KOLLA KOLLA VA LYCKLIG JAG ÄR, TITTA! BLI AVIS PÅ MEJ! JAG HAR BÄTTRE LIV ÄN ER! JAG ÄR BÄST UTAN BARN HAR MAN INGET LIV! KOLLA KOLLA KOLLA VA LYCKLIG OCH GLAD JAG ÄR SER NI?!?!?! GLÖMDE JA ATT SKRIVA ATT JA ÄR JÄTTE LYCKLIG OCH BÄST" hahahahahah go go gooo hejja hejja de gör de bara sååå mycke roligare att läsa din blogg! förstår du vart ja vill komma? eller är de så att du bara är en sån jävla kaxig bitch som tror att du är bättre än alla andra och försöker trakassera och se ner på andra bara du känner att du sitter på toppen och mår bra? förbannade dumkalle isånafall. väx upp
"


av "Lisbeth" Igår kl 23:10 - IP: 90.234.214.23

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards