Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 31 mars 2010 23:46

Haha, ja röd kan man verkligen säga att jag är!

Efter att inte ha satt min fot i ett solarium på nästan 2½ år så har jag gjort det idag, så nu är jag väldigt röd o grann :p

Haha, men det känns bra!

Det känns faktist skönt att inte vara blek iallafall.

Rött är ju bättre än vitt ;)

Tycker jag iallafall, jag solade en dubbel.

Kanske var dumt med tanke på att jag inte solat på så otroligt länge.

Men vafan, man måste ju passa på ibland och överdriva!


Det blev ingen kvälls prommis idag.

Emelie ville inte gå så sent och Linda hälsade på uppe på bryggis!

Medans jag gick till solariumet och solade en dubbel, sen gick jag hem och nattade mina små prinsessor.

När dom sov sött i sina sängar o hade kvällsfikat, ätit välling och bytt blöjor så tog jag fram mina slingningar som Jocke köpte idag!

Så nu har jag nyss duschat och spolat bort mina slingor.

Det blev bra :)

Nu börjar jag se levande ut igen ;) haha!

Det var väl på tiden? :D


Nu ska jag nog gå o lägga mig jag också.

Ska försöka få Jocke att gå o lägga sig med, men han sitter ju bänkad framför någon tråkig hockey-match!

Så det blir nog svårt :) Men jag är trött så jag ska nog gå och krama kudden!


Sussgott med er :)

Av Malin Strömqvist - 31 mars 2010 10:12

Nu måste jag se på Andra avenyn!

Nytt avsnitt idag ju :D Gryyymt!

Så nu ska jag bänka mig tillsammans med Sagis framför det! :)

Wilma sitter i gåstolen och filurar :)


Jag är verkligen svina trött idag!!

Shiiit, jag skulle kunna somna där jag sitter!

Får anstränga mig för att ögonen inte ska stängas på mig!

Undra om jag ska bädda ner mig själv o mina små igen!

Haha :) Nejdå, det är bara att bita ihop!!


Nu blir det Andra Avenyn iallafall! :)


Ciao!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards