Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 8 mars 2010 13:08

Oj Herre Gud så lycklig jag blir när det är sånt här underbart väder!

Det gör inget att de blåser spiken.

Det får vara värsta busvädret bäst det vill.. för det är varmt!

Och det är vår, allt har smält helt vansinnigt mycket bara över dagen.

Några timmar bara!?

Det är underbart, det luktar verkligen vår ute!

Och av den lukten så får man såna speciellt känslor.

Och man blir verkligen lycklig :)


Det känns så skönt, kanske vintern verkligen är över på riktigt!?

Den har hållt på i en evighet, och verkade aldrig tänka lämna oss.

Men kanske nu!? HOPPAS!


Saga har feber idag igen..

Den kommer och går hela tiden :(

Jobbigt, det är så synd om henne.

Wilma hostar lite då o då.. men absolut inte som Saga gör!

Stackars mina små flickor!! :(

Men Saga har världens otäckaste hosta, halsont, feber till o från hela tiden och ibland säger hon att hon har ont i magen.

Hon har absolut ingen aptit alls och vill helst inte äta.

Så vi får ge henne allt hon tycker om så hon iallafall får i sig litegrann av någonting, allt är bättre än ingenting!

Huvudsaken hon dricker som hon ska också :)

Hon blir nog pigg vilken dag som helst, jag menar hon har ju varit dålig sen onsdags natt.. så jag hoppas det snart är bra!


Så vi kan vara ute i det jätte fina vädret och åka lite pulka o sånt! :)

Det är så härligt ute :D

Skulle vilja ha alla dörrar öppna i hela lägenheten! :p

Så skönt vore det :)

Skulle bli friskt och fräscht :)

Älskar när man alltid har öppet på sommaren! :)



Nu ska jag mysa med Saga.

Hon har sovit en stund på soffan, o det behövde hon verkligen!

Nu har Wilma däckat också! :)

Så nu ska jag gossa med min nyvakna lilla Sagis ;) <3


BYYE!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards