Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 10 mars 2010 12:41

Jag är så jävla förkyld nu alltså.

Shiiit, hostar hela nätterna och har så vansinnigt ont i huvudet och halsen.

Suck.. att man alltid ska vara sjuka!

Vi byter bara av varandra!


Saga är iallafall pigg nu!

Hon har fått tillbaka aptiten idag.

Och det är ju ett jätte gott tecken :) Så det känns skönt att iallafall en av barnen är friska nu! Det är ju huvudsaken det.

Kan man vara hur sjuka som helst själv.. bara dom är pigg och mår bra!!

Men Wilma mår väl inte så bra, hon hostar och har ont i halsen, snorar en massa och har dessutom fått feber för första gången i sitt liv! :(

Det är så synd om henne, så liten som hon är!

Huvva, och när man vet hur kasst man mår själv..

Tänk dessa små kroppar då? Som får utstå precis samma symtom..

Huvva, det är så synd om dom! :(

Mina prinsessor borde aldrig mer behöva vara sjuka.

Nu har vi varit sjuk för mycket!!


Jocke är också sjuk!

Men han går på jobbet ändå och står i!

Han är duktig han :) <3


Nu flyttar vi om 2 veckor.

Jag längtar så otroligt mycket, det kommer att bli underbart!

Jag känner det på mig, allt känns så skönt! :)

Vi måste åka och välja ut tapeter också, vill se dom jag redan valt in real life, så man får se att dom är lika fina! :)

Dom kommer bli perfekt känns det som!

Så jag hoppas dom ser lika bra ut i verkligheten också! :)


Vi var ju i Sundsvall i lördags.

Där köpte jag nog allt jag kunde komma över. hehe!

Eller inte riktigt men det blev en hel del faktist.

Bokhylla, ny matta till tvrummet, doftljus, lampa till Wilma, 2 mattor till Saga, en nalle till Saga, sängkläder till Wilma, blockljus, 2 blommor, en lampa till mig själv, en diskborste till linda, en toa borste, ett diskställ och nya fina gardiner till tv-rummet.

Ja det var lite iallafall, det jag kommer ihåg :P haha!

Känns som om det var ännu mer saker.

Men jag vet inte? Minns inget mer just nu iallafall.


Skulle ha velat hitta en fin fototapet också.

Till Sagas rum.

Men jag hittar inga? Jag söker överallt?!

Men inga som faller mig i smaken.. Hmmmm!!!!

Kanske får bli helrosa dåå?


Måste på Mio också o kolla lite grejer kring min soffa också!

Hoppas jag snart sitter i den!

Vore ju underbart det :) <3


Jocke föreslog igår att vi ska skaffa en kattkompis till Deedee?

Jag vet inte jag, det är ju skönt med bara en katt också.

Fast Deedee skulle nog bli glad om hon fick en vän.

Hon är så ensam av sig nu :(

Men vi får se hur det blir med det..

Jag tänker inte göra det nu iallafall!! :p


Nu ska jag pussa på mina underbara barn<3

Det absolut finaste jag har <3 

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards