Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 19 mars 2010 19:38

Snart börjar let´s dance!!

Haha jag hoppas verkligen att Willy åker ut ikväll.

Det är fan inte coolt att han fortfarande är med i tävlingen :p

Sur blev jag förra veckan då Molly åkte ut istället för honom.

Haha, men det är ju lite komiskt också! :p


Så vi får hoppas att han åker ikväll :)

Det var iallafall super gott med Pizza idag!!

Vi åt huuur mycket som helst allihop, utom Wilma då :p

Men hon hade ätit gröt innan så hon var mätt o nöjd :)


Jocke köpte med sig en påse gotta, coca och Ballerina med kladdkaka!

Dom var super duper goda!!

Trot eller ej, men jag älskade dom!!

Konstigt va :p ? haha, eller inte :D

Man är ju en riktig gott gris, speciellt när de vankas choklad och kladdkaka!

Men men, nån gång får vi väl hoppas att det ger med sig :p

Synd att man inte blev smal av att äta så mycket choklad av alla slag!

Då hade de fan inte varit mycket kvar av mig nu! :p


Nej nu ska jag fortsätta att pyssla på med mina småttingar innan dom somnar här, hade tänkt lägga dom snart :)

Wilma ska ha sin sista flaska välling för idag och Saga ska väl äta lite kvällsfika innan dom somnar för natten!!!


Sitter och väntar på Jocke också.

Han har varit till Lena och Jens o hämtat mer kartonger tydligen?

Haha, jag som trodde vi hade tillräckligt :p

Men det tyckte han inte :p

Sen åkte han till mamma o pappa o blev ju där i hundra år.. såklart :p

Ovanligt, han kan aldrig slita sig från mina föräldrar!! :p

Han skulle dit och lämna Twilight new moon.

Jag som hade köpt den till mamma :) Så hon blev glad!!

Sen nu ringde han o hade lämnat bryggargatan och begett sig mot billstavägen, för han skulle hämta nån figursåg eller nått hos sina föräldrar?!

Haha, han har så jävla mycket för sig :p

Fattar inte ens vad han ska såga för nått nu då?

Oj oj, ibland blir man ju snurrig på denna Jocke! :)


Nej nu ska jag härja med barna mina! :D

Puss!!

Av Malin Strömqvist - 19 mars 2010 16:21

Snart kommer våran älskling och våra pizzor in genom ytterdörren :D

Och vi längtar helt galen mycket!

Både jag och Saga, vi har inte gjort nå annat än o tänkt på pizza hela dagen.

Tror faktist Sagis varit med sugen än jag.

Hon är så otroligt härlig :) Hon har sagt att hon är så sugen och längtar så mycket tills pappa kommer hem för då har han köpt en pizza till henne.

Så söt gumma jag har :)


Idag också efter att jag hade klätt henne för dagen.

Då gick hon in på sitt rum och bytte om till sin jul klänning som jag köpte i julas till henne :p hon tror att tomten kanske kommer om hon har den säger hon :p


Wilma sitter o härjar här och jag ska väl klippa hennes naglar tänkte jag.

Har nyss klippt och målat Sagis naglar och tånaglar :p

Hon blir ju så mallig då :D Tycker att hon är så fin så! :D

Och det har hon ju all anledning att tycka! :)


Nej nu ska jag ta tag i Wilmis naglar också! :)

Innan hon däckar :p

Pusshej!

Av Malin Strömqvist - 19 mars 2010 13:46

Åååå äntligen fredag :D

Som jag har längtat till fredag, enda sen förra fredagen :D

Fredag är nog bästa dagen på hela veckan!

Enligt mig iallafall :D

Då vet jag att när Jocke kommer hem från jobbet så kan vi mysa en hel helg!

Och jag älskar att få ha honom hemma! :)

Lovely, så när Jocke kommer hem så skulle han hämta pizza på vägen hem och sen ska vi se på Let´s dance!!

(Det gillar inte Jocke, eller han gillar väl Willy) haha! :D

Men han gillar inte att se på det!! :p

Men sen är det ju SOLSIDAN :D Kung serien!!

Gud var roligt det är, längtar tills det kommer ut på DVD.

Det måste man ju bara köpa!! :D Så braaaaa!!


Så ser våran fredag ut.

Massa mys med pizza, let´s dance och solsidan :D

Sen kanske vi stannar uppe lite senare ikväll o ser en film också!

Det brukar ju kunna bli så! :p


Längtar så mycket till flytten också :D

Jag är så glad över den här flytten, längtar så mycket!

Men det är ju för att man har köpt så mycket nytt som står nere i det förrådet och väntar på att få packas upp :p

Även att vi SKA köpa den nya soffan, (drömsoffan) :D

Så måste in på Mio och säga att dom får köra den till oss på tisdag!

Eller om vi hämtar den själv, vi får se!

Vi kan ju knappt bärja oss till att få ligga i varsin schäslong! :p

Så fin soffa, och jag är så lycklig och längtar så mycket efter den!

Måste kolla om jag hittar ett nytt soffbord som passar till den också!

Längtar efter att få rulla ut min nya röda fina matta också!! :D


Sen måste vi ju beställa efter dom nya tapeterna.

Gud vad vi har många projekt!

Men det känns bara roliga för oss båda :D

Eller alla 4 kanske ;)

Saga hon vill att vi ska packa hela dagarna :p

Så vi kanske får göra det sen då, nu har hon somnat i soffan!

Så jag må väl vänta tills hon kan vara med och "hjälpa till"

Hon tycker det är så roligt och spännande, så förväntans full :)

Wilmis ska jag också sova ner nu!

Dom behöver ju sussa små flickorna mina! :)


Själv så ska jag gå och stoppa in en tablett i diskmaskin så den får göra sitt jobb idag också ;) Det behövs, tack gode gud för en diskamaskin!

Annars skulle jag inte kunna gömma all disk någonstans :p haha!

Så nu ska den få diska rent en massa medans jag springer o kissar, sen sussar ner Wilma o sen kanske jag funderar på att ringa dom som har våran nya lägenhet och höra vilken tid vi kan tänkas få nyckeln :)

tjoohooo :D


Idag mår jag toppen, min huvudvärk är som bortblåst!

Så idag känner man sig som en helt ny människa!! :D


Bjuder självklart på bilder på världens sötaste små flickor då dom är nyvakna, glada och mysiga!!  :D  <3

                

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards