Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Malin Strömqvist - 20 mars 2010 11:06

Idag vaknade vi runt 8.00

Barnen fikade och åt välling!

Sen låg vi och myste lite och väckte Jocke :)

Han sov till strax efter 9.00 någon gång.

Sen åkte han och Sagis till mopparn på Volvo :)

Dom brukar göra det på Lördagar då pappa jobbar och dricka lite kaffe och hälsa på honom! :)

Funderar på att skicka Jocke på Mio och berätta att vi ska ha soffan som vi redan har "lagt undan" :)

Och bestämma med dom när vi ska hämta den o köra den till nylägenheten.

Vi kan nog hämta den själv, för jag tror att dom bara har utkörningar på tisdagar!? Så då kanske vi kan hämta den själv på måndag?

Eftersom vi får nycklarna till nya lägenheten i morgon eftermiddag :)

JIPPI!!

Gud som jag har längtat!!

Det kommer bli så roligt att få börja pyssla på i den nya och skruva ihop allt nytt som vi köpt och alla fina saker man redan har och har packat ner i lådor!


Så det känns super roligt :)

Skönt liksom, när man har väntat så länge!!

Kommer nog bli svin bra i den nya lägenheten :)

Den är såååååå fin!!

Skönt med ett stort kök också då dom här på Vallåkers verkligen är MINIMALA!!

Så det känns jätte skönt och roligt!

Känns inte ens lite jobbigt :)

Men det lär det ju säkert bli när man väl börjar :p

Haha, brukar ju vara så.. när man går i väntans tider och längtar så ser man verkligen fram i mot flytten super mycket, men när allt är i gång så håller man till sist på att kräkas på allt som har med flytt att göra!!


Nu väntar jag på att Jocke och Sagis ska komma hem igen!

Wilmis har ätit sitt andra mål redan och somnat om.

Lillgumman min :)


Nej ni nu ska jag ta och lägga mig i soffan och fundera på vad jag ska ta tag i för något, vill ju packa ännu mer och förbereda!

Känns som att ju mer man gör idag desto mindre behöver man göra imorgon!

Så nu ska jag ta tag i något här hemma.

Alla garderober kanske?!

Haha :) Ja man har ju de man gör!!


Hejsvejs!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards