Alla inlägg den 3 november 2009

Av Malin Strömqvist - 3 november 2009 00:58

ja nu är det verkligen snart sussadags.. eller det var ju de för längesen!

men jag har suttit upp alldeles för länge, som vanligt!!

jag som måste stiga upp tidigt på morgonen med mina barn :P

man borde ju sova för längesen!

men men, jag ska lägga mig alldeles snart!


längtar faktist tills imorron.

jag ska se andra avenyn då:D jippi!

veckans nya avsnitt finns på webben kl 9 imorronbitti! :D

kung de, kan inte bli en bättre morron än tisdagsmornar :P hehe!

nu ska jag iallafall spela en omgång tetris, som jag blivit beroende av.. o sen väntar kvällsciggen

gött ;)

sen ska jag tvätta ansiktet o gå o sussa jag med!!


inatt vaknade jag av att saga smugit sig upp o var pigg som en lärka,

vaknade av att hon satt på min mage o hoppade på mig:P haha?

jag trodde jag drömde!

vi bråkade ett bra tag innan hon tänkte somna om.

jag var sååå trött!

men jag ska nog lägga mig alldeles strax!


idag kom madde hem med sin nya hund, så jävla söt alltså!!

snacka om valpsjuk man blir när man träffar en sådan sötnos ;)

men jag vill såklart ha rottis, inte amstaff :P

rottis är bäst! <3

sötaste hundarna i världen.

valparna ser ju ut som småbjörnar. åå så jag älskar dessa hundar!

det är som en besatthet, när man väl haft en så kan man inte ens titta åt en annan ras :P

men men!

man får drömma vidare om sina hundar :P

en annan är ju inte tät som madde fått för sig att hon är :P haha!



nu ska jag spela en omgång tetris innan sängen ropar..

ska ju upp i tid imorron, måste hinna med att se andra avenyn, dra på stan o gå på banken, åka till långsele till mamma o pappa, linda ska hämta oss.. hon ska tapetsera :D jiiihoo!

så skoj ska det bli :D

sen ska jag även gosa med maddes hund hade jag tänkt ;) lillsötisen där!

åsså ska jag nog vara med cissi också! skoj :)


sovsött mina vänner! :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards