Alla inlägg den 28 november 2009

Av Malin Strömqvist - 28 november 2009 13:05

Tjena!

Så skönt med helg!

Vi har sovit länge idag både jag, Jocke och barnen!

Vid strax efter 04.00 i morse så ringde min telefon.

Jag höll inte på att vakna, var så trött o hittade knappt telefonen.

Det var iallafall Madde som ringde.

Hon hade ju jobbat på Hallsta från igår eftermiddags o fram tills att hon ringde.

Hon ville komma o sova hos oss!

Så det var bara att stiga upp o gå ner o låsa upp.

Det var svinkallt ute i natt.

Men jag passade på att ta mig en rök också när jag lix var uppe och ute..

Sen surrade jag lite med henne o gick sen upp o la mig igen.


Saga blev jätte glad över att Madde sovit hos oss :p

Och tjatade hela morgonen om att få väcka henne!

Så tillsist så lät jag henne gå in!

Då blev hon glad, eftersom Madde fick sova med kattungarna..

Och det upplevde lilla Sagis lite orättvist :P

Lillgummsan min ;)


Nu åkte Madde ner på Hullsta med Malin.N

Dom skulle nog fika lite tror jag.

Sen ska hon komma tillbaka.

Jag skulle vilja åka ner på jysk o köpa mig en jävligt stor o mjuk filt.

Får se om jag får med mig karln ;)

Men det ska nog inte vara något problem.

Ska ge Saga lite lunch sen arrangera detta :D haha!


Jag väntar på ett mejl med lite nya bilder på valpen vi funderar på.

Späännnnannde ;)


PÖSS!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards