Alla inlägg den 17 november 2009

Av Malin Strömqvist - 17 november 2009 22:05

Haha nu ska ni få se på satan!!

Så jävla roligt, jag klarar knappt av att se på dessa bilder :P

Jag skrattar så jag tror jag dör..

Jocke ser så otroligt annorlunda ut :P

Och på vissa bilder är han så inni h*lvetes lik någon!!

Och ni...

Är de någon av er som ser att han liknar någon?

Eller är det bara min o Lindas inbillning?

Har hört från några fler nu som också tycker som jag o Linda! :)

Det är sååååå roligt :D


                  

Av Malin Strömqvist - 17 november 2009 21:45

Idag har jag haft en super rolig dag alltså!

Först så kom Moa o hälsade på mig o vi surrade om allt möjligt.

Sen åkte hon o hämta Albin på dagis.

Då kom Linda, Madde o Novis o hämtade mig o barnen sen drog vi ner på Westerlunds o fikade lite.

Surrade o hade det mysigt bara!

Sen gick vi en sväng på stan o kollade lite.

Sen for vi hem, dom åkte till Långsele.. så jag o barnen åkte hem själva.

Jag lagade lite mat, makaroner o korv fick det bli, snabbt enkelt o gott :)

Sen kom Moa o Albin upp o barnen lekte medans jag o Moa tog en massa bilder med Webcamen på både oss själva o barnen :P

Saga o Albin kom ju såklart när vi skrattade som galna o undrade vad vi pysslade med.

Så dom fastnade ju även på några bilder som ni ser i de förra inlägget! :)

Så skoj!! vi skrattade så otroligt mycket åt detta!! haha

Att man kan bli så förvridna o att man kan tycka det är så roligt? haha!!

Ja vi hade iallafall super roligt!!


Barnen började bli trötta så Moa gick hem till sig o la Albin o jag la mig med Sagis o hon somnade som en slagen hjälte efter en mese macka ;)

Wilma gjorde jag också i ordning o la uppe i sin säng o hon somnade också rätt fort!

Samtidigt kom Linda o då tog vi lite mer bilder, hahah på Jocke!

Oj han är så fruktansvärt lik någon så ni kan aldrig förstå vad vi skrattade!!

 Eller jag o Linda skrattade väl mest!

Jag ska ladda upp en av bilderna på Jocke så ni får se va rolig han såg ut också!

Och så ska ni få säga om ni ser vem han liknar!


Nu har Linda precis åkt hem.

Eller hon skulle först på Konsum o handla lite?

Undra vad?

Jocke yrar runt här hemma o jag sitter framför datorn :)

Ska nog vara lite social nu!

Eller först så ska jag ladda upp bilderna på Jocke också.


Nu ska ni få se vad söta o stora mina små kattungar har blivit!

Dom är helt vansinnigt söta!!!!!!!!!!!!

Jag skulle kunna äta upp dom små liven ;)


TJA!

        

Av Malin Strömqvist - 17 november 2009 19:45



                        



  

 

Så jävla roligt vi hade när vi tog dessa bilder :P hahaha

Vi skrattade nå så fruktansvärt, speciellt när Saga o Albin kom o ville vara med!

Då blev det ju helt sjukt alltså.. oj oj jag har fortfarande kramp i magen efter att ha skrattat så mkt!!


Nu ska jag nog mata Wilma, hon börjar vara sugen :) så ska gå o skaka i ordning lite ersättning.

Saga har redan kvällsfikat, så jag ska nog lägga henne snart!

Hon är så otroligt trött efter all lek med Albin o allt skrattande :D

Skriver mer senare!!

PÖSS!

Av Malin Strömqvist - 17 november 2009 13:15

Yes, idag ska jag o två av mina 3 kära systrar gå ner på stan o fika!

Barna ska självklart också med! :)

MYSIGT!

Nu kom Linda upp med min post!

Hon ska hämta Xboxet :)

Imorron får vi nog våran nya tv!!! JIPPPPII!!

Ska bli så roligt o fint :)


Nu kom Moa också så jag ska surra lite med henne :)

Linda kommer tillbaka senare, hon ska till Långsele o hämta Madde o Novis!


PÖSS!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards