Alla inlägg den 21 november 2009

Av Malin Strömqvist - 21 november 2009 22:44

Gänget skulle till näsåker som jag kanske skrev i förra inlägget.

Så jag avstog faktist..

Känns som att det inte är min grej?

Jag menar, ska jag lix ut så vill jag ju hålla mig i stan som sagt.

Och det är nog roligare än näsåker.

Fast nu har jag hört att det brukar vara roligt där också?

Alla säger så olika :P


Men jag har det bra här hemma jag med min lilla familj!

Vi har haft myskväll bara.

Jocke lagade middag o tände ljus o gjorde fint!

Sen käkade vi lite då, sen vidare in i tvrummet satte vi oss där o slappa i soffan, såg på lite tv o åt efterrätt!

Gott :)

Wilma var så trött ikväll, hon somnade direkt i sängen (som alltid) men utan ett enda pip till försök att protestera.

Hon somnade på stört.

Samma sak igår, hon var så trött!

Hon brukar ju gå o lägga sig tidigare, så det var nog därför :)

Jocke ligger fortfarande inne i Sagas säng med henne :p

Tror snart han också somnat där!

Ska nog gå o kika efter snart :P

Han brukar alltid somna inne tillsammans med henne där när han ska sova ner henne, haha :D så sött..

Det ser så gulligt ut när han är så stor o ligger i hennes lilla vita juniorsäng som knappt halva han egentligen får plats i :p

Lilla Sagis ligger inträngd mot väggen!

Fast hon tycker ju att det är så otroligt mysigt när man ligger där inne med henne ;) Go gumman min!


Idag råkade jag ju kalla Wilma för lilla gumman när Saga hörde de :p

Då skrek hon till mig "Meeeen maaaammmmaaa, det är ju jaaaag som är din lilla gumman juuu, det heter ju jaaaaag, Saaaaagis heter lilla gumman din" haha så gullig är hon ;) <3 min prinsessa!


Nu ska vi snart se på Twilight igen.

Eller Jocke har ju inte sett den, men han tog hem den för någon kväll sen för att jag ville se den igen.

Så idag ska han också se den tillsammans med mig <3

Jag älskar verkligen den filmen, och har läängtat så otroligt mycket efter tvåan! Hoppas den är lika bra!

Men många säger att den inte alls är samma sak som ettan!

Så jaaa, hmmm... man får se!!

Hoppas ;)

Längtar tills jag ska se den iallafall.

Men ikväll ska jag se första filmen igen, den är såååå bra :D

Man blir verkligen huuuur käääär som helst ju! :)


Ska bli spännande att se vad Jocke tycker om den också.

Han som bara brukar vilja se på skräckisar typ.

Ibland Thrillers o Kriminal.

Men mest skräckisar, men jag är så jävla less på alla jävla värdelösa skräckfilmer som görs numera.. huvva hatar dom verkligen!

Vägrar se fler skit skräckisar nu!


Jag o Sagis tog oss iallafall en dusch i eftermiddags också.

Det var mysigt :)

Vi passade på medans Jocke var o handlade till middan.

Wilma låg i sin babysitter o kollade på tv!

Vi duschade med dörren öppen :P


Nej, nu har jag huvudvärk också, så jävla trött med!

Så nu ska jag lägga mig ner i soffan o glo på tv tills Jocke kliver upp så vi kan se efterlängtade Twilight!

Sen blire bumms i säng!

Cissi var nyss här o rökte två cigg med mig o surrade också! :)

Nice nice, men Elina vaknade till o motarbetade oss, så Cissi gatt åka :p

Snorungar vettni, som inte kan låta oss mammor prata om alla viktiga saker som vi har att säga varandra :P haha!


Nej ni, jag kanske skriver mer senare om jag örsk!

Tja!

  

Av Malin Strömqvist - 21 november 2009 14:35

Det verkar inte vara så många som ska ut ikväll?

Alla är panka o sägs det?

Men jag vet inte.. känner mig fortfarande inte på topp heller.

Fast det vore roligt att gå ut såklart.

Men jag vet inte alls jag?

Det är ju som skönt att ligga hemma o slappa bara också :p

Haha!

Jag vet inte, får se helt enkelt!


Jag tänker då verkligen inte åka till skit näsåker o uggla :P

 haha, det säger jag strongt ifrån!

Hövva, för o gå på nå disco i näsåker :P

Ehh, nej inget för mig?

Det är jag heeeeelt övertygad om, då stannar jag hellre hemma i min sköna soffa framför min nya tv med mina kära barn o myyyyser!

Skulle jag gå ut så ska de ju självklar vara nere här på stan så jag har nära hem också :P ifall det skulle suuuga så jag inte vill va kvar!  :P

Nej, så jag tror jag blir hemma, som det känns nu iallafall!!


Någon verkar ha brutit på Maddes dörr inatt också?

Undra vem, HM!

Och undra vem någon vill ha därifrån liksom?

Undra om jag ska måste ordna extra lås till henne nu också.

Jag o mamma som ordnade så dom bytte lås till henne bara för någon månad sedan, o nu händer detta igen!?

Heeel sjukt.

Men jag vet inte vad jag ska tro?

Vem är det denna gång?

Kanske en tjuv som är ute efter något dyrt hon förvarar där inne? Haha

Undra vad dom kan vara ute efter?

Nej, jag vet inte vad jag ska tro?

Sjukt iallafall, snacka om att hyresvärden lär bli less när hennes dörr är ännu mer sönder bruten..

Hela porten är ju sönder sliten också.. Suck!

Att folk aldrig ger sig liksom!!


Madde var på dansen igår i Junsele, hon verkade ha haft jätte roligt :)

Och de absolut bästa på hennes kväll var nog ett speciellt telefonsamtal ;)

Kommer ihåg när jag brukade vara i Junsele :P

Det var faktist jävligt roligt.

haha, från att vi satte oss på bussen eller i bilen påväg till Junsele.

Fan vad vi härjade alltså!

oj oj, roliga minnen man har :)


Nu ska jag ta o ta av Saga min coca som hon springer omkring med o skvätter överallt, åsså ska jag ta o pussa lite på henne o Wilmin!

Jocke ligger o sover han?

Haha, hårt igår.. Aja han får väl sova då..


bye bye!

Av Malin Strömqvist - 21 november 2009 12:57

Tjena!

Jag mår verkligen inte toppen idag :(

Har sovit lite o ont överallt.. suck!

Men jag kanske blir piggare lite längre fram på dagen?

Ja, det återstår ju att se.

Hoppas det!


Kl.02.45 rullade killarna in.

Eller iallafall Jocke o Jens!

Senare kom Dalmir också :P

Dom härjade o surrade o hade sig.. Dalmir o Jocke såklart!

Jens hade somnat han!


Jag sov till kl 9 med Wilma.

Då vaknade hon o ville ha en skvätt välling.

Sen somnade hon om på stört.

Hon sover fortfarande, hon kommer antagligen vakna vilken sekund som helst!

Jocke har nyss kört hem Jensa o ordnat lite utrustning åt han :)

Så nu ser han mest cool ut!

Skämt o sido.


Nu ska jag ta o gosa lite med min lilla Saga.

Sen kommer älsklingen o jag antar att Wilma vaknar när som helst.

Linda o Novan ska nog ocskå komma o gå på stan!

Jag måste verkligen bli piggare om jag ska orka det :p

Känner mig heeelt sliten, som om de vore jag som varit ute o härjat igår!

Nej men jag är inte på topp asså.


Tja!


Av Malin Strömqvist - 21 november 2009 01:38

Nu börjar jag bli riktigt trött alltså!

Måste nog gå o sussa snart :P

Men först min efterlängtade cigg, göttans!!


Här får ni se på mig ikväll, vad roligt jag har va?

haha som sitter o leker med denna webcam, as always! :P


Pöss!

      

Av Malin Strömqvist - 21 november 2009 01:10

Jorduu..

Nu är det verkligen miss i nassa!

Jag är lite små trött.. men snart kommer Jocke hem så jag tänkte vänta på honom!

Ska snart ut o ta mig en cigg också, börjar va sugen nu! :)

Jocke ringde nyss, dom hade komme ner på stan NU!!

Haha, vilken kväll liksom :P

50 minuter på krogen, men oj oj!

Vilka killar alltså, tur dom är nöjd med sitt iallafall :P haha!


Men jag tror att killar är mer för att sitta hemma hos någon o dricka o surra o härja där, Jocke verkar tycka mer om sånt än krogen :P

Han som inte ens ville gå ut, men jag vet alltid hur det slutar ;)

Haha, funderar fortfarande på imorron.

Hur jag ska göra?

Men vem vet, kanske man slår till på stort, eller så skiter man i allt som vanligt :P Det är ju som skönast det!

Men jag får se, om jag är sugen imorron eller inte!

Kanske hellre ligger hemma i soffan o myser med min underbara familj <3

Mjo, det tåls att tänka på, vill inte spika något ännu :P

Eftersom jag är så velig av mig!!


Nu ska jag ut o blossa innan Jocken dräller in ;)

PUSS!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards