Alla inlägg den 6 november 2009

Av Malin Strömqvist - 6 november 2009 23:30

Nu ska jag tvinga jocke från tvspelet!

Jävla skit spel, inte vill jag spela nå såna tråkiga jävla spel!

Men det vill tydligen Jocke :P haha!

Jävlar att han inte kunde tagit med sig Sonic!

Då hade jag ju velat spela också! :)


Men nu försöker jag att tvinga han o sluta spela o se på Johan Falk!

Men han tycks tycka att vi har hela natten på oss.

För han sitter bara som helt förtrollad i sitt jävla krigsspel :P haha!

Han hör mig inte ens.

Så nu jävlar får man snart RYA till åt han eller bara slå av!

Brukar funka o va jävlig, om man vill ha uppmärksamhet :P haha.

Nejdå skoja bara!


Vi ska se film nu, ääääääntligen!

Cissi var förbi o tog en cigg med mig för ett tag sen också.

Vi surrade lite o rökte :)

Hon skulle försöka bearbeta sin karl till o följa med hon hem :P hah!

killlllaaaaaar!


Tjaaa bitches, nu ska jag se movie!!

Av Malin Strömqvist - 6 november 2009 19:48

 

          

Idag har jag o mina barn sovit mycket och länge!

Skönt.

Skulle egentligen på badhuset med Lena o barnen idag..

Men jaa, som sagt så sov vi så länge o Lena började jobba kl.15.00

Så hon hann inte..

Samtidigt så fick jag ett sms av Moa, hon frågade också om jag ville med på badhuset!

Vi körde Wilma till Långsele.. Hon skulle få vara hos Madde och Nova!

Sen åkte jag, Saga, Moa o Ablin på badhuset.


Vi hann kanske bada i 20 minuter innan Saga ramlade :'(

Hon slog sig mot en rutchkana som stog i minsta bassängen!

Jag tog henne på en gång o såg att hon blödde från munnen..

Torkade henne runt munnen o såg att läppen spruckit..

Hon hade ju bitit sig i underläppen.. men när jag torkat bort blod så såg jag att en bit av ena framtanden fattades!

Fyfan vilken panik jag fick :'( Så hemskt!!

Tur att personalen på badhuset var så hjälpsamma o kollade henne också.

Även att han ringde Sjukvårdsupplysningen och försökte ringa jourhavande tandläkare, men dom var okontaktbar!?

Hm, typist att dom ska vara det precis idag då min Saga slår sig!!

Men vi ska till tandläkare på måndag tror jag!

Ska ringa imorron o höra vad dom tror.


Aja, sen åkte vi till Långsele o hämtade hem Wilma!

Det hade gått jätte bra för Madde att ha henne! :)


Nu har vi ätit pizza o ska se idol!

Sen ska vi nog spela lite Xbox tror jag!! :)

Ska pyssla med mina små tjejer nu och Jocke såklart ;)


Efter Idol så blir de nog Johan Falk ;D LÄNGTAR!!!

Ska försöka övertala Jocke att åka ner på Konsum o köpa lite choklad.. så godissugen :D

PÖSS!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards