Alla inlägg den 22 november 2009

Av Malin Strömqvist - 22 november 2009 22:50

Ja ni..

Vad tror ni om en liten hund?

Vore ju helt underbart o mysigt.. jag är så valpsjuk så det är inte sant!

Men jag vet inte om jag ska köpa en chihuahua eller inte?

Jag har velat ha en sån så länge nu.

Men har ju sett såna otroligt söta Cavalier King Charles på blocket också :p

haha, dessutom vill jag ju ha en Fransk bulldog också!


Man har det ju inte lätt med dessa hundar?

Vet inte alls vilken jag skulle vilja ha.

Vill ha allihopa men det går inte!

Man ska ha en o så är det med den saken :)

Tro mig, för jag vet! :)

En är bättre än ingen, det vet jag också! ;)

Man ska inte ta sig vatten över huvudet o skaffa sig två..

Det säger jag av egen erfarenhet.. Jag skaffade mig två rottweilers.

Det blev alldeles för tungt o jag klarade inte det jobbet som dom krävde av mig.

Det gick åt skogen med dom hundarna, fast dom var helt underbara var för sig!

Jag saknar dom jätte mycket.

Men två var för mycket, och nu bor dom hos andra familjer och har det jätte bra där och får all den uppmärksamhet som dom behöver! :)

Jag ångrar inte att jag sålde dom vidare, det behövdes både för deras del och för min egen :)

Jag skulle verkligen vilja ha en rottweiler, jätte gärna!

Men jag vet inte riktigt ändå.


Lite sugen på en mindre hund :) kanske en chihuahua.

Men vi ska väl prata lite mer om det också! :)


Idag har vi iallafall haft en mysig och lugn dag.

Städade lite o plockade här hemma.

Sen så kom Moa o Albin o våra karlar åkte o handlade till middagen.

Vi käkade tacos! :D

Gott som faen! ;) jummie!!

Sen såg vi på någon jävligt kass film :P haha!

Jag o Moa var helt förstörda alltså!

Sen surrade vi ett tag o sen var det natta för barna!

Nu står Jocke i duschen, sen ska han tydligen se någon värdelös film :P

Så då ska jag nog gå o lägga mig i badet!! :)

Mysigt, sen ska jag nog gå o lägga med jag också!!


Bye bye bitches!!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards