Alla inlägg den 4 november 2009

Av Malin Strömqvist - 4 november 2009 13:27


  Wilmis   Jag o Sagis  beautyful!!  LOVE OF MY LIFE!   Lill snuttan ;)

Mina kattungar har äntligen kommit!

Jippi, så roligt!

Tror det bara blir två stycken små tussar!

Super långhåriga ser dom ut att vara.

Den ena har långa vita strumpor och någon fläck mitt på svansen, ganska stor!

Sen är den vit, brun och svart! ;) så sööööööt!!! Och självklart VIT EYELINER runt ögonen.

Så mycket vitt runt ögonen att den ser redan ut att ha ögon :P haha! så fin så.

Sen den andra är grå, lite vitt på svansen tror jag? tror det är en stor fläck på den svansen också.

Den har lite vit på någon tass också tror jag, sen såna här tigerränder på benen, och vitt i ansiktet, runt ögonen där med tror jag :P har inte kollat så noga på dom ännu!

Dom kom iallafall inatt när jag o jocke satt framför datorn o kollade på skateboard :P haha!

Då satt deedee i mitt knä o spann o kollade hon också, plötsligt började hon krysta i mitt knä?

Trodde jag skulle svimma.

Så vi gick in i extra rummet o gjorde ordning i hennes garderob igen.

Sen satt jag o jocke där med henne tills hon började föda.

Jag gick o la mig kl 4 i morse.

Jocke gick o la sig kanske runt halv tre eller tre kanske, vi var så glada att det äntligen hände nått :D


Så nu har vi två kattungar, tror inte det blir nå fler heller.

Inte hittills har det kommit fler så det blir nog bara två!

Hon som varit så tjock?

Jag trodde det var hur många som helst, haha!

Men man kan bli lurad ;)

Fast o andra sidan så har jag bara känt två stycken som sparkat samtidigt i hennes mage! :)

ååå vi är så glada :D

Dom är så otroligt SÖTA!!

Jocke är ju störd, han tänkte slita ut den första som var på väg ut!

han tyckte det tog så lång tid o var rädd att den skulle dö!

tur att jag hann stoppa honom, jag blev helt chockad när han satte sig o just tog ta tag i små baktassarna!

oj oj oj!

han har inte alla hästar i hagen han ;)


Saga har fortfarande inte fått se dom, jag funderar på att visa hon dom nu!

Kanske jag ska duscha först?

Eller åka till Långsele med Linda nu när hon slutar?

Hmmm, ja jag vet inte!

Ska iallafall mata Wilmin först nu! :)

Jocke ska ju köra ner soffgruppen till Linda o Daniel när han slutar!

Så jag kanske åker med han till mamma o pappa då?

:) mm, man har ju mycket att fundera över :p

Är hungrig också, ska nog göra nått att äta aa!!

Många bollar i luften :D


Tja tja!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards