Alla inlägg den 27 november 2009

Av Malin Strömqvist - 27 november 2009 14:08

Ja ni, nu har min karl tydligen valt hund iallafall.

Det får bli en överaskning vad vi tar hem för en!

Haha, sen ska vi väl prata lite mer.

Fast vi låg o pratade halva natten,och han hade helt bestämt sig!

Men vi ska allt prata lite mer, så jag är säker!

Men det känns ändå roligt, och jag önskar vi kunde hämta den nu!


Om vi köper denna hund så blir det isåfall helgen mellan den 11 - 13 december.

Då får vi den uppkört till Stora Sthlm utsällningen..

Dom åker enda ner från Skåne, så det vore ju jätte bra!

Så det blir ju lite närmare än att åka längst ner i Skåne, vore ju jävligt drygt att behöva åka så förbannat långt..


För det är ju en rätt bra bit enda ner till Skåne.

Men man får nog åka så långt ner för att verkligen få tag i fina hundar!

Iallafall vad jag hört av väldigt kunniga människor o kennlar om denna hundras.. så man får lita på det ;)


Har iallafall nyss satt på mina kära små barn rena kläder för dagen.

Dom har gått i pyjamas tills nu!

Haha ;) myspys har vi haft :)

Ska väl snart ta o fatta kärlek till dammsugarn o försöka få någon ordning här hemma, så det ser ut som att de är normala o renliga människor som bor här!

Sitter o kikar på youtube just nu med Saga, på Johnny Depp.

Gud, vilken snygg karl det är.

Haha ;) Och Sagis hon säger, "meeeen mamma det är miiiin Johnny Depp"

Haha, sötgummsan där :D

Men det kan hon glömma, jag har gillar han mycket längre än henne!

Lillpluttan min :)

Hon är feberfri idag också, så jag är så glad alltså :D

Men hon är väldigt trött o skulle nog kunna sova hur länge som helst!


Aja, nu ska jag som sagt fatta kärlek till dammsugarn o fli upp här hemma lite, sen ska jag ta tag i mitt egna utséende o kleta på mig lite smink!


TJAA!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards