Alla inlägg den 15 november 2009

Av Malin Strömqvist - 15 november 2009 15:52

Ja nu ska man snart slänga i en färg.

Älskling är o köper lite färger åt mig som jag ska kleta i!

Sen ska vi till Långsele så jag kan sätta fast lite löshår med hjälp av mina kära systrar ;)

Blir ju fin fint det!

Skulle ha velat sola också.. men jag vet inte om jag orkar?

Känner mig som lite lat också :P

Men jag får nog fan ta o rycka upp mig o ta tag i detta med solningen!! :)

Behövs ju soooom faaaaen!


Jocke ska laga något på bilen också, så han skulle på OK o hissa upp den!

Sen efter det hoppas jag vi ska äta nå gott o snabbt!

Helst pizza :P haha!

Sen åker vi till Långsele o fixar mitt löshår!

Kommer bli pööörfekt det ;)


Nu ska jag bada Sagis o sova ner Wilmin! :D

PÖSS!

Av Malin Strömqvist - 15 november 2009 01:17

Yo!!

Idag har vi sovit länge.

Vi klev upp, käkade lite o satt i mös ett tag i soffan!

Sen åkte vi till Långsele till mamma o pappa!

Barna lekte o vi surrade o käkade lite.

Jocke skulle hjälpa pappa att skruva fast ny tvn med väggfästet.

Men jag vet inte vad de satt i?

Dom började pyssla med en massa annat, och vände typ upp o ner på hela huset.

Dom verkade söka efter någonting speciellt som ingen av oss andra fattade vad det var? :P

Haha!

Ah, Jocke sprang upp o ner på vinden o ut o in hela tiden!

Men dom fick då inte upp tvn.

Så vi får åka dit imorron igen så får han hjälpa med det!

Längtar så mycket tills vi får vår nya tv :D

Det kommer bli såååå fint!


Sen åkte vi hem iallafall.

Jag städade undan litegrann här hemma, eftersom det ständigt ser ut som leklandet här :P

Sen kom iallafall Linda o Emelie o gullade med barnen.

Emelie fick klippa mig litegrann också :P

Eller inte så lite heller, tror vi höll på i nästan 3 timmar?

Fattar inte ens att de hann gå så lång tid..

Men nu har jag iallafall nyklippt hår och det känns underbart!

Lite av storkalluffsen är borta :P

Känns jätte skönt..

Längtar tills imorron då jag ska tvätta håret, det är så sköönt när man inte behöver använda lika mycket schampo o balsam :P haha!


Ska nog färga det också, Linda o Emelie tyckte att jag skulle ha helfärgat hår.

Så jag får väl offra mig!

Önskar att jag hade haft längre hår också.

Men det växer så otroligt seeeegt!

Vet inte vad jag ska göra för att få det att bli långt? :p

Det är illa..

Men jag kanske får köpa mig lite löshår o klistra i?

Kan ju vara en idé ;) haha!

Får se vilken färg det blir först, som jag ska kleta i!

Sen får man börja fundera på löshår!

Men jag blev iallafall nöjd med Emelies klippning!

Hon är duktig och väldigt noga.

Och hon har jävligt bra klipputrustning!! :-)

Så roligt att hon håller på att utbilda sig till frissa, det passar henne perfekt :)


Linda är så duktig hon också på att klippa, hon högg tag i Emelies sax, som hon även förälskade sig i :P

Haha, sen klippte hon lite o skar med saxen, tur man inte är så rädd om håret ;P

Jag är som en provdocka!

Linda fick öva lite och hon var så duktig!

Hon ska nog också köpa riktiga frisörsaxar o knivar o grejer!

Det är ju kanon det ;) haha! Då kan hon alltid vara redo att klippa mig!

Fast det är hon ju alltid ändå, men det är ju roligt med riktiga frissa stufffss!! :)


Nu sitter Jocke o spelar Xbox o jag sitter med datorn.

Ska nog äta lite godis som alla lämnade här :)

Linda o Emelie kom med chips o dip o en stor godispåse var från videoteket!

MUMS!

Sen kom även Cissi, Tony och Elina med en massa gotta! :D

Och när Jocke kom hem så hade han varit o köpt en kladdkaka o en stor Coca!

Vilken lördags kväll :)

Massa onyttigheter, vänner o en shysst klippning :D


Nu ska jag vara social mot min älskling!!

Han verkar vara lite småsugen på en ny frilla han också!

Undra om jag ska uppmuntra honom o ta fram min slöa gammla sax :P

Men han har ju fått för sig att han inte ska klippa sig på heeela vintern..

Dalmir o han har tydligen betsämmt så.

Men jag tycker minsann att han ska klippa sig lite ;)

Haha!


GODNATT MED ER!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards