Alla inlägg den 5 november 2009

Av Malin Strömqvist - 5 november 2009 23:58

  

Stjäl en bild ur Moas blogg som Dalmir tog när vi var uppe i stallet för en vecka sedan.


Nu ska vi se Johan Falk sen väntar sängen!

Wilma verkar ha lite svårt att somna ikväll.. vet inte vad det är?

Hon har aldrig haft svårt att somna förut.. Hm!

Hoppas hon mår bra, har haft henne uppe nu ett tag igen o ätit o rapat, bytt blöja med mera.


Nu ska jag ut o röka sedan blir de johan falk :D

Bye bitches!!

PÖSS.

Av Malin Strömqvist - 5 november 2009 16:36

    


Yo bitches!

Linda är i Luleå, hon åkte kvart i 6 i morse..

Pappa skjutsade henne till Sundsvall om därifrån tog hon flyget!

Hon ska på något möte åt jobbet!

Så nu sitter man här o saknar bästa-skatan sin!! :)


Jocke kommer snart hem från jobbet, jiho!

Har hittat en barnvagn som jag verkligen vill köpa!!

Ååååå jag vill så gärna ha den!!

Synd den var så jävla dyr :(


Nu kom min älskling hem, så nu ska vi äta lite middag o mysa :D

PUSS HEJ!

Av Malin Strömqvist - 5 november 2009 01:28

    


    


Så det blev bara två kattungar för våran del ;)

Haha!

Men det gör oss ingenting faktist! :)

Dom är så söta o små ;)

Den grå är så fin, den har ränder efter hela bakbenen.

Som en whiskas katt!

Och den flerfärgade, jag älskar den redan! :)

Längtar tills om några veckor då dom springer omkring här! :)

Nu är det så länge sen jag bodde med kattungar så man har ju saknat det en del :p

När man bodde hemma så hade vi kattungar lite titt som tätt!

Så mysigt :-)


Roligt, dom skänker en lite glädje!!

...... i allt jävla helvete som vissa försätter en i!!!!


Vissa saker är faktist inte okej att säga..

Att somliga inte förstår bättre, det kan jag inte begripa!

Jag trodde inte detta, men man blir ju överträffad varje gång... äsch!

Jag orkar bara inte med detta..


Det här blev för mycket av "Ert Goda" för oss..

Ljug om några andra!!.... som dom ÄKTA säger: "Det hela handlar bara om AVUND!"


REN OCH SKÄR SVARTSJUKA!

 

 

Jag älskar min familj! <3

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards